Menu

Práce s 3D Maxem [objekty, animace]

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod Kimnod » stř 15. zář 2010 15:46:52 » Práce s 3D Maxem [objekty, animace]
Ak sa vás môžem opýtať: Keď v Maxe urobím niečo, hocičo ako na to nahodím texturu??? Napr. Urobil som nový dom a nemám na ňom žiadnu texturu...ako ju mám nahodiť???

PLS...Ozvite sz
Uživatelský avatar
Kimnod
Uživatel
 
Příspěvky: 204
Registrován: pát 05. bře 2010 12:04:51
Bydliště: In the darkness...

Příspěvekod mark56 » pát 17. zář 2010 22:22:47 » Re: Práca s 3D Maxom
stlac M a tam su take gule na ne das texturu a potom ju atachnes na objekt alebo polygon ci element podla selekcie
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Kimnod » ned 17. říj 2010 8:17:30 » Re: Práca s 3D Maxom
A ako sadajú vytvoriť alebo upraviť animácie? Ak by bol tak poprosím tutorial
Uživatelský avatar
Kimnod
Uživatel
 
Příspěvky: 204
Registrován: pát 05. bře 2010 12:04:51
Bydliště: In the darkness...

Příspěvekod mark56 » ned 17. říj 2010 10:19:05 » Re: Práca s 3D Maxom
animacie su trocha tazsie , importnes kostru cloveka urobis animaciu a exportujes ba animaciu , navod na animacie je rovno v maxe
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Kimnod » čtv 21. říj 2010 18:14:17 » Re: Práca s 3D Maxom
Dalo by sa vysvetliť (ako pre debila) čo som ja ako tu kostru importneš?
Uživatelský avatar
Kimnod
Uživatel
 
Příspěvky: 204
Registrován: pát 05. bře 2010 12:04:51
Bydliště: In the darkness...

Příspěvekod mark56 » pát 22. říj 2010 22:38:52 » Re: Práca s 3D Maxom
najprv musis sourcererom decompilovat model cloveka , humans.mds a potom dostanes kostru a animacie v maxe das import a najdes human_body_naked0.asc a potom znova import a vyberies nejaku animaciu ktora sa aplikuje na kostru
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Greg » čtv 25. lis 2010 11:08:06 » Re: Práce s 3D Maxem [objekty, animace]
Chtěl jsem si vyrenderovat mapu Khorinisu, ale některý textury se mi zobrazují divně a některý úplně chybí. Dělá to ještě někomu? U mě to vypadá takhle (mrkněte třeba na loď)
Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 1928
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...

Příspěvekod mark56 » čtv 25. lis 2010 19:12:52 » Re: Práce s 3D Maxem [objekty, animace]
na stromy musis v material editory dat texture alfa kanál a jine su jen chyby modelu proste to oprav a pred renderem ti muselo napsat ze ti neco chybi kdyz tam maš byle casti
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé