Menu

Regenerace many a života [scripty]

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod Miso1122 » ned 16. kvě 2010 13:26:53 » Regenerace many a života [scripty]
Chcel by som nejaký skript na regeneráciu many,života napr 1 bod many za 5 sekúnd .
Našiel som toto :arrow: http://www.worldofgothic.de/dl/download_112.htm
Ale ja nechcem žiadne ďalšie npc-cka. Nedalo by sa to nejak "vycucnut" z toho ?
Uživatelský avatar
Miso1122
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř 26. srp 2009 20:22:36

Příspěvekod mark56 » pon 17. kvě 2010 21:48:11 » Re: Mana,Život-Regenerácia
staci si spravit jednoduchy skript regeneracie ale treba tam pouzit trigger , cez spacer vlozis trigger ktory sa vyvolava kazdu np sekundu ( to je nastavitelne ) a potom vytvoris skript ktory je triggerom neustale obnovovany a tak napises ze ak hp hrdinu je mensie ako jeho hp-max tak vtedy da hp + 1 a ak nie tak tak zisti ci nahodou hp nie je vecsie ako hp- max a ak je vecsie tak da hp = hp- max :D tusim spravitm tutorial o premennych a stalych
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Miso1122 » sob 09. dub 2011 19:40:25 » Re: Regenerace many a života [scripty]
Ani som netušil aké je to jednoduché Stačí na to Marvin :D
Ak máte niekto záujem tu je link:
http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?s=43fec4669f9c0d884c677479fc7f5e88&t=970265
Uživatelský avatar
Miso1122
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř 26. srp 2009 20:22:36

Příspěvekod mark56 » sob 09. dub 2011 20:08:01 » Re: Regenerace many a života [scripty]
jo ale to je marvin
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Miso1122 » pát 15. dub 2011 22:17:59 » Re: Regenerace many a života [scripty]
Vtedy som netušil že sa to dá aj v Marvine. :oops:
Uživatelský avatar
Miso1122
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř 26. srp 2009 20:22:36

Příspěvekod Xko » stř 25. kvě 2011 20:12:50 » Re: Regenerace many a života [scripty]
Kdyby měl někdo zájem o script na regen HP / MP a byl línej si to najít nebo napsat sám tak to tu vypíšu protože se nudím a momentálně nemám co na práci :)

takže, tady script pro amulet například:

INSTANCE ITAM_AMULET_REGEN_HPMP1 (C_Item) //název amuletu při vkládáni do hry
{
name = "Amulet Templáře"; // zobrazované jméno amuletu když se na něj díváte a je na zemi, můžete změnit za vlastní
mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_AMULET;
value = 2000; // cena, můžete ji změnit
visual = "ItAm_HP_Mana_01.3ds"; // vzhled/model který tento item využívá, pokud jste vytvořili vlastní můžete název přepsat na ten váš
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
wear = WEAR_EFFECT;
description = name; // tohle je zobrazované jméno itemu v inventáři, značí že jméno zobrazené v inventáři bude shodné se jménem zobrazovaným mimo něj (tj když je věc na zemi)
TEXT[2] = "Každou vteřinu obnovuje 1 bod životní a magické síly."; //text terý uvidíte 2 řádky pod zobrazovaným jménem itemu v inventáři, můžete změnit
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
INV_ZBIAS = INVCAM_ENTF_AMULETTE_STANDARD;
effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER";

on_equip = Equip_ITAM_AMULET_REGEN_HPMP1; // tohle je funkce která bude spuštěna při "oblečení" amuletu
on_unequip = UnEquip_ITAM_AMULET_REGEN_HPMP1; // tohle je když amulet sundáte
};

FUNC VOID Equip_ITAM_AMULET_REGEN_HPMP1() // tohle je funkce při použití amuletu
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_REGENERATEHP,+ 1); // tohle znamená že každou sekundu regeneruje 1 bod životní síly
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_REGENERATEMANA,+ 1); // tohle regeneruje 1 bod many za sekundu
};

FUNC VOID UnEquip_ITAM_AMULET_REGEN_HPMP1() // tohle je funkce při sundání amuletu
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_REGENERATEHP,- 1); // odebere regeneraci zdraví
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_REGENERATEMANA,- 1); // odebere regeneraci many
};

Pozor, pokud změníte regeneraci z čísla 1 na 2 tak se nebudou regenerovat 2 body za sekundu, ale 1 bod za 2 sekundy. Také nezapomeňte pokud jste změnili hodnotu regenerace při nasazení na např. 2 změnit tu samou na 2 i pro hodnotu regenerace při sundání amuletu. Funkce regenerace má nějaké mouchy a proto nebyla použita v původní hře, myslím si že nebude vše fungovat jak byste chtěli pokud budete mít například prsten regenerace a amulet regenerace nasazený zároveň.

EDIT: Pokud byste ale chtěli mít regeneraci many a zdraví již od začátku hry je to jednodušší.

Stačí najít soubor "PC_hero.d" v adresáři "Gothic 2\_work\data\Scripts\CONTENT\Story\NPC"

a připsat tohle:

SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
attribute[ATR_REGENERATEHP] =1;
attribute[ATR_REGENERATEMANA] =1;
Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.


pod tohle:

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 10;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
attribute[ATR_MANA] = 10;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 40;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 40;

Najdete to lehce je to hned na začátku scriptu.

Doufám že tohle někomu pomůže :wink:
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron