Menu

Nanášení textur na modely [objekty]

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod Xko » čtv 21. dub 2011 21:49:58 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
díky, jinak ty si zkoušel takhle udělat třeba meč? :D z krychle nebo sféry myslím
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites

Příspěvekod mark56 » pát 22. dub 2011 11:36:46 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
hmm ne ja si udelam plane a ten dam na editable objest potom ho seknu napoly po dlzke a ten stred znizim tak si vytvorim jakoby jednu stranu mece a pak mirrorem udelam tu druhu stranu ale ja kazdy mec delam jinak
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Xko » pát 22. dub 2011 20:11:02 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
nový problém :sad: Pokaždé když udělám 2 a víc věcí které vložím do hry tak se stane to co se stalo když jsem nepoužil unwrapUVW nebo jak se to jmenovalo. Insertnu první věc a vše je ok, pak druhou a jde to do ha...

Totálně to znemožňuje jakýkoli progress na modu který dělám :sad:

EDIT: Tak jsem na to konečně přišel, dělal jsem chybu vtom (myslím) že jsem před "kompilovat script" vždy dával "konvertovat data"...ani nevím proč.
Navíc jsem měl plugin do 3DS Maxu který jaksi nefungoval tak jak měl. Našel jsem stránku kde jsou ke stažení funkční http://krximpexp.sourceforge.net/. :wink:

SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
jsem idiot
Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.

EDIT: Tak sem naprosto bezradný, zase to blbne. Kdyby někdo věděl co je pravděpodobně špatně tak tady vypíšu popis jak modeluji a následně vkládám do hry.

V 3DSmax5 vytvořím model, změním na editable poly, stisknu M a dám na něj texturu, přidám unwrapUVW, exportuji jako .3ds, ... kompiluju script ... ve hře vložím předmět, jede v pořádku. Teď pokud vypnu a zapnu hru předmět má chybně zobrazenou texturu, nebo je poloprůhledný s texturou jakoby mraků na obloze, nebo vypadá jakoby neměl texturu žádnou, nebo je průhledný. Nemohu jej použít ani v .MOD souboru.

EDIT: problém vyřešen(obešen), příčina není známá..
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites

Příspěvekod venomen » úte 07. čer 2011 21:39:55 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
Mám problém když na své mapce v 3D programu nahážu nějaký textury,
nastavím je tak aby vypadali co nejlíp nebyli rozmazaný atd a pak to
chci exportovat do ***.3ds abych to mohl otevřít ve spaceru....
Ale jak to pak otevřu ve spaceru tak je všechno ok až na to že ty textury
se zase roztáhly a vypadaj blbě... můžu oscreenovat kdyžtak...
Nevíte jak to udělat aby se ve Spacru načetly tak jak je mám v 3d programu?

Předem díky... :wink:
Ve Světě Mrtvých jsem vítán jako král
In Dead World I´m welcome as a king


Zatracenej slabej kompl nemůžu ani dohrát G3A :(
Uživatelský avatar
venomen
Uživatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 20. bře 2008 17:36:10

Příspěvekod mark56 » stř 08. čer 2011 13:14:38 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
pred exportem musis konvertovat na editable mesh protoze jestli ji exportujes jako editable poly jeji unvarp se rozmlati... mapu je nejlepsi unvarpovat UVW mappingom protoze textuy zeme skal a pod sa neustale opakuji takze staci tam nastavit takovych 500x500x500 - box mas to
jo xka musis mit nazev aby ti textura neblbla - nazev materialu musi byt jinej nez dafalut
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod venomen » stř 08. čer 2011 13:57:30 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
Sleduj tady sem to oscreenoval (zatím je to jen předběžný proto si té žluté nevšímej)

Takhle to vypadá v Cinemě 4D:
http://imageshack.us/photo/my-images/508/1cinema.jpg/

Takhle to potom vypadá ve Spaceru:
http://imageshack.us/photo/my-images/231/2spacer.jpg/

Sice sem moc nepochopil cos mi tu teď vysvětlil ale nějak se k tomu skusím dopracovat :)
PS.: Ať dělám co dělám, ten zatracenej vodopád padá nahoru :D
Ve Světě Mrtvých jsem vítán jako král
In Dead World I´m welcome as a king


Zatracenej slabej kompl nemůžu ani dohrát G3A :(
Uživatelský avatar
venomen
Uživatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 20. bře 2008 17:36:10

Příspěvekod mark56 » stř 08. čer 2011 16:47:02 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
ja sem v cinema 4d nikdy nedelal ale urcite to bude chyba typu modelu hmm musel bych se pomrat po te cineme abych umnel poradit ps jestli ti tece nahoru mas model vodopadu mapoanej naopak - skus mu unvarp nebo maping (nevim jak to je v cineme) otocit o 180°
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Cursed » stř 08. čer 2011 19:24:36 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
kdyz otevres obrazek tak se otevre i porno
Uživatelský avatar
Cursed
Trvalý ban
 
Příspěvky: 102
Registrován: pon 07. úno 2011 14:45:04

Příspěvekod Xko » čtv 09. čer 2011 3:11:34 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
Cursed píše:kdyz otevres obrazek tak se otevre i porno


W T F ? :shock:
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites

Příspěvekod Jémák » čtv 09. čer 2011 7:31:58 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
jestli myslíš ty obrázky na imageshacku, tak žádné porno tam nevidím - je to sice plné reklam, které se vždy mění, ale nepředpokládám, že by se na takovýto server dostalo právě porno - dělám s ním již nějaký rok a zatím se nic takového nestalo..
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 7731
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

Příspěvekod Cursed » čtv 09. čer 2011 13:34:01 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
ano na tom odkazu v prvnim prispevku vyskocilo dalsi okno a v nem bylo video s pornem
Uživatelský avatar
Cursed
Trvalý ban
 
Příspěvky: 102
Registrován: pon 07. úno 2011 14:45:04

Příspěvekod venomen » pát 10. čer 2011 12:43:28 » Re: Nanášení textur na modely [objekty]
jojo Cursed má pravdu mě to tam taky jednou vyskočilo...
Ve Světě Mrtvých jsem vítán jako král
In Dead World I´m welcome as a king


Zatracenej slabej kompl nemůžu ani dohrát G3A :(
Uživatelský avatar
venomen
Uživatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 20. bře 2008 17:36:10

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron