Menu

Kaiserova škola modování pro totální amatéry

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod Jakub1 » pát 12. črc 2019 19:26:46 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Urobíš aj návod ako dať aj do Gothic 1 nejaké tie veci a aj dialógy a aj questy ? Vopred Ďakujem ak áno.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 42
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Jakub1 píše:Urobíš aj návod ako dať aj do Gothic 1 nejaké tie veci a aj dialógy a aj questy ? Vopred Ďakujem ak áno.


Ok
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1269
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Tak sa mi to nakoniec podarilo už tam neí Shadow ale že Fingers. A dokonca som premenoval už aj ten trolí lilek na trolí třešeň a rád bysom vedel že kebyže tam dám nové dialógy že či tam bude aj na tých nových dialógoch anglický dabing? Vopred Ďakujem za odpoveď.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 42
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Jakub1 píše:Tak sa mi to nakoniec podarilo už tam neí Shadow ale že Fingers. A dokonca som premenoval už aj ten trolí lilek na trolí třešeň a rád bysom vedel že kebyže tam dám nové dialógy že či tam bude aj na tých nových dialógoch anglický dabing? Vopred Ďakujem za odpoveď.

Gratuluji k úspěchu. K tvé otázce, dialogy v Gothicu jsou trošku zvláštně řešené. O samotné "odmluvení" konkrétní části dialogu (zobrazení okna v horní části obrazovky, nastavení kamery, zobrazení textu a spuštění dabingu) se stará metoda "AI_Output", vypadá nějak takhle:

Kód: Vybrat vše
AI_Output(other,self,"Info_Nov_5_WichtigePersonen_15_00");   //Kdo to tu vede?

První dva argumenty, other a self, určují kdo je mluvčí a kdo posluchač dialogu - jestli to říká hrdina NPCčku nebo naopak. Třetí argument, to "Info_Nov_5_WichtigePersonen_15_00", je název zvukové stopy která se má při rozhovoru spustit - konkrétní úsek dabingu. Pokud bys tedy na své nové dialogy chtěl použít dabing z původní hry - tvá nová postava říká něco co už někde někdo ve hře říká - můžeš teoreticky použít dabing z toho rozhovoru i pro svůj nový rozhovor. Pokud ti ale jde o to aby byl namluvený i nějaký úplně nový rozhovor, musíš si samozřejmě dabing nahrát sám, pak ho do hry můžeš dostat - viz polský dabing pro Temná Tajemství.

Poslední důležitá věc je ten "komentář" na konci řádku - text za těmi dvěma lomítky. Gothic bere text který má v rozhovorech zobrazovat ze zkompilovaného souboru OU. Pokud používáš k úpravám GothicSourcer, můžeš si ho vygenerovat přímo v něm - a text který se zkompiluje se bere právě z těchto komentářů na řádcích, kde se volá AI_Output funkce.
Uživatelský avatar
milan.009
Uživatel
 
Příspěvky: 269
Registrován: pon 03. bře 2008 18:30:23
Bydliště: Olomouc

Viete alebo neviete kde by som našiel aj skripty z módov Golden Mod, Temná tajemství, Edycja Rozszerzona a Welt der Verurteilten. Vopred Ďakujem.

Chcem ešte jednu vec ako a o koľko v temných tajemstvích a Welt der Verurteilten je riešené poškodenie tých zbraní vopred Ďakujem.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 42
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Ach jo
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1269
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Jakub1 » úte 11. úno 2020 14:42:23 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Ako mám spraviť to aby Bartholo nemal na predaj ten kľúč čo má u seba?

A dajú sa dať priamo do Gothic 1 aj nové textúry jako prekopírovať z nejakého módu?
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 42
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Brzo se rozepisu...
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1269
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé