Menu

Vytváření modů a vše okolo

Moderátor: Moderátoři GOTHICZ.NET fóra

Vše o tvorbě a úpravách módů
Odpovědní moderátoři: tonyskate, Emperor
Příspěvekod sleeper » pon 13. črc 2015 18:13:58 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Trebárs ja, Milhaus, Casino, Greg, Vrabčanda, Helpo1... Ináč... Niesú to módy a rozhodne za tým nieje toľko práce, ale aj textúry patria k moddingu a sú hotové, vydané a dostupné k stiahnutiu.
Uživatelský avatar
sleeper
Uživatel
 
Příspěvky: 2313
Registrován: ned 25. kvě 2008 13:30:40
Bydliště: Tam, kde sa dobre pije!

Příspěvekod HOGOFOGO » pon 13. črc 2015 18:14:59 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Beru ti Millhause.
Ostatní nevytvořili NIC.
Texturu zvládne každý 8-)
HOGOFOGO
Uživatel
 
Příspěvky: 378
Registrován: úte 10. úno 2015 20:28:21

Příspěvekod sleeper » pon 13. črc 2015 18:18:21 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Ja netvrdím že nie. Ja ti len hovorím, že nie každý potrebuje dookola omielať akě je ľahké tvoriť módy, keď nič poriadne nevytvoril. Ale to ešte neznamená, že sa o módy nikto nezaujíma a že ich tvorbu nikto neskúšal. Len si mnohí povedali, že nato nemajú. Že namjú čas, motiváciu, schopnosti, že je pre nich škola dôležitejšia alebo tvoria fanart. Ale to neznamená, že sa o módy nezaujímajú a neskúšali ich tvoriť. :wink:

To isté k tým textúram. Áno, je to omnoho ľahšie, to beriem. Ale sú hotové - a ajtak ti ich nikto nemusí strkať pred nos (toto sa neráta :D ), lebo ten kto ich hľadá, si ich nájde.
Uživatelský avatar
sleeper
Uživatel
 
Příspěvky: 2313
Registrován: ned 25. kvě 2008 13:30:40
Bydliště: Tam, kde sa dobre pije!

Příspěvekod Emperor » pon 13. črc 2015 19:16:13 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Hogofogův příspěvek smazán pro nadměrné množství vulgarit a OT ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Templář
 
Příspěvky: 4706
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod HOGOFOGO » pát 30. říj 2015 11:39:17 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Hogfog je zpět! :)
Minule jsme to vzali za špatný konec, nyní už je vše snad dobré já jsem ok. A můžeme se opět pustit do modování :D
HOGOFOGO
Uživatel
 
Příspěvky: 378
Registrován: úte 10. úno 2015 20:28:21

Příspěvekod Warezz.K » ned 18. pro 2016 0:07:23 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Začal sem seskupovat data z Gothicu a Tutorialy, které jsem kdysi dááávno vytvořil opět šoupat na web. Je škoda, když mi to hnije na disku, tak to aspoň zase pustím do světa :) Když to teda někomu pomůže. Pro příklad první věc - Spacer 2.6 první část.
http://www.warezzk.cz/forum/viewtopic.p ... t=7&p=7#p7

Sakra to je už 11 let kdy sem tohle sepsal :D Jen nostalgické vzpomínky na CMDT :)
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Warezz.K
Uživatel
 
Příspěvky: 104
Registrován: čtv 13. zář 2007 9:13:33
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvekod Jakub1 » úte 06. čer 2017 18:00:43 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Neviem kde to napísat ale nedalo by sa v gothic dvojke spraviť to že by to bolo ako v gothic dvojke noc havrana že by všetké zvery, monštrá, npc postavy, zbroje, zbrane na blízko aj na diaľku mali také atribúty ako v tom datadisku noc havrana lebo obyčajná gothic dvojka je celkom lahká až na štvrtú kapitolu kde je taký velký bug ktorý sa mi vobec nelubi a keby sa dal aj odstránit tak by som bol spokojný a ešte keby tam bol aj cavalorn ale nemal by tu zbroj kruhu vody ale mal by ten rolnícky odev a odev stína z gothic jednotky a este tie stany ako su v navratoch aj tie by sa tam hodili a aj tí banditi za sekobovou farmou aj pod bengarovou farmou a bol by tam aj elvrich a tam kde bol v navratoch elvrich tak tam by mohol byt monty garvellov pomocník a tiez tí banditi a takisto by bolo dobré tam dať quest Joe co ziskas od hakona a mnoho daľších vecí.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Příspěvekod Greg » stř 07. čer 2017 10:45:27 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Uf, to je dlouhá věta :D . Každopádně, proč si tedy rovnou nezahraješ Gothic 2 s datadiskem? :-)
Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 2018
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...

Příspěvekod Jakub1 » stř 07. čer 2017 13:17:44 » Re: Vytváření modů a vše okolo
ten datadisk je tak trochu divný ako pre mna lebo mna ten jharkendar moc nebavil a bolo to take suché a hlavne tie ohnive prizraky boli divne aj s tými kamennými strážcami to bolo tazke jak svina pardon za vyraz ale proste ten jharkendar ma moc nebavil pre mna to bolo nezazivne v pohode by bolo len tie dva svety a este v hornickom udoli by mohol byt ten svobodny dul ako je aj v návratoch aj ten skreti hrbitov ale chcel by som to do obycajneho gothicu dvojky a ete aj mordrag keby bol v dvojke lebo neviem ci je v navratoch ale o uz je tak jedno ci je v navratoch ale proste by to bolo lepšie dat všetko do gothic dvojky a vylepšiť tie atribúty a hlavne by som vo štvrtej kapitole odstránil ten bug s drakmi pretoze je to nehoráznosť.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Příspěvekod Greg » stř 07. čer 2017 18:17:39 » Re: Vytváření modů a vše okolo
No tak píšeš, že Gothic 2 je moc lehkej a Gothic 2 s datadiskem zase moc těžkej :) . V G2A můžeš nejprve do hornického údolí a pak do Jarkhendaru, který už by poté měl být snazší :wink: . Jestli máš problém s nějakým konkrétním úkolem, vznes dotaz v odpovídající sekci. Takhle masivně tu základní Gothic 2 bez datadisku nikdo měnit nebude. Obecně se ani pro čistý Gothic 2 módy nedělají... :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 2018
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...

Příspěvekod Emperor » stř 07. čer 2017 19:20:53 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Jak psal Greg, takový mod ti nikdo nevyrobí ... pokud tě nebaví Jharkendar, tak tam se nemusíš nijak moc dlouho zdržovat, základní herní linie se dá "odbýt" celkem rychle (rychle k pirátům pro zbroj, k banditům, Quarhodron a Raven), případně rovnou k banditům v přeměně ve zvíře, ale zase je to místo, kde se dá získat spousta zkušeností a LP potřebných pro další hru ...

pro inspiraci např. zde, jak se dá Jharkendar zvládnout za čtvrt hoďky ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Templář
 
Příspěvky: 4706
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Jakub1 » úte 12. zář 2017 16:34:56 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Pokúšal sa niekto spraviť textúru medveda bolo by to pekne a dat ho do nejakeho modu alebo aj priamo do klasickeho gothic 1 a aj 2 s datadiskom.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Příspěvekod Jakub1 » ned 03. pro 2017 17:22:19 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Neviete niekto ako sa mam vyznat v tom spaceri lebo tam nemam ziadne textury ani itemy proste nic le tam vlozim svet a nemozem tam najit a vlozit nic ale napadlo ma asi len jedna jedina vec a to si stiahnut tie itemy v tych formatoch 3ds a pod ale newim kde to hledat ale wim ze to mozno je na world of gothic takze ak mi niekto poradi ci je to tato cesta alebo to v tom spaceri tie itemy uz davno su tak vam budem vdacny
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Příspěvekod Hokaido » úte 05. pro 2017 1:21:06 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Ahoj
Jak to myslíš že tam nemáš textury? Má tam svět bez textur? Všchno jednou barvou? Pokud svět je tak jako ve hře tak textury máš, textury jsou to co vidíš ve hře. Jsou nalepené na objektech.
Pokud jde o itemy, ty tam jsou taky, ovšem v mnohem menší míře než jsi zvyklý z hry. Itemy totiž lze vkládat do hry jak pomocí Spaceru, tak pomocí skript a ta druhá možnost je častější.
Pokud tě to zajímá mrkni tady
http://darkforests.info/pages/web/mw_cz/mw.html#spacer
Tam to je docela srozumitelně popsáno. Ale Spacer on je dost složitý. Není vhodné začínat jím. A konečně je to velmi zoufalí nástroj. Komunita už vyvíjí alternativu.
Hokaido
Uživatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 25. kvě 2017 0:16:33

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé