Menu

Seznam fíglů

Přišli jste na nějaký fígl nebo bug? Pochlubte se.
Příspěvekod Fireous » ned 03. úno 2008 22:30:11 » Seznam fíglů
Ahoj,tak ma napadlo,ze by sa tu zisiel nejaky prehladny zoznam figlov. Islo by o to ze by sa zabranilo spamu s uz objavenymi figlami a vsetky figle by boli po kope....

Ako si to predstavujem?
Na ukazku pouzijem: Buster a nekonečno expov pre Žoldáka/Drakobijca (by Nithus,dufam ze mu nebude vadit ak si jeho prispevok dovolim pouzit na nazornu ukazku)

Nazov: Buster a nekonečno expov pre Žoldáka/Drakobijca
Autor: Nithus
Guilda: Zoldak / Drakobijec
Kapitola: od 3.
Klucove slova: nekonecno , XP , peniaze , zoldak , drakobijec
Popis figlu: V 3. kapitole pri hre za Žoldáka a Drakobijca dostanete úlohu od Bustera zohnať rohy od Shadowbeast (Stínovej Príšery?)
Vraj ich dokáže veľmi ľahko a výhodne predať u obchodníka v Khorinise. Za 1 roh dostanete 300 expov a 350 zlatých (pričom ich nákupná cena je 300 ^^). Zožente si čo najviac týchto rohov (napríklad u Constantina sa dá zohnať, nemusíte sa ich učiť sťahovať, ušetríte - a vlastne aj nie :D), ale v podstate Vám stačí 1 jediný, no ak ich máte viac bude to oveľa rýchlejšie.
Teraz ku tomu mini triku - choďte klasicky ku Busterovi s rohmi a dajte mu ich. Dostanete zlaté a expy. Veľa expov, ich výška závisí od počtu rohov -> napr. 12 rohov = 3600 expov čo je celkom slušná dávka.
Potom Bustera zmláťte a rohy si od neho vezmite! Keď sa preberie,opäť mu môžte dať rohy! A znovu dostanete rovnaký počet expov aj zlatých. Toto môžte opakovať až do zblbnutia a prakticky rýchlo aj vyšplhať na leveloch. Je to dosť rýchly spôsob získavania expov a od iných sa líši aj tým, že si pri ňom mastne zarobíte. Avšak je to stále len "cheaterský trik" a tak sa každému nemusí páčiť.

Poznamky :Môže sa Vám však stať tak ako mne pár krát, že ak už ste Drakobijec a na na niekoho zautočíte, tak Vám okolostojaci Žoldáci a Drakobijci prídu na pomoc, čo je síce pekné, no ak už je nepriateľ na zemi, tak ho aj DORAZIA. Preto predtým odporúčam zabiť Žoldáka s ktorým sa Buster rozpráva, aby ho nezabil následne on.

tak sa vyjadrite co na to hovorite,mne sa to zda ako celkom dobry napad,zabrani to spamu,pretoze kazdy si budem moct najrpv pomocou CTRL+F(neviem ci to tak je vo vsetkych prehliadacoch) vyhladat ci uz je jeho figl zdokumentovany(na to sluzia klucove slova) a k tomu budu este ajvstky figle po kope

do autora sabude davat ten kto to nasiel prvy a vieme to naisto,alebo kto to 1x spomenul na tomto fore

Tak vyjadrite svoj nazor,co sa vam paci,co nie,co by ste pridali a myslim ze netreba dotat,ze aks a vam to vobec nepaci nemusite sa hanim a pokojne ma zdrbte :D

EDIT by Greg:
:arrow: Do tohoto topicu pište jen fígly (klidně v kombinaci s bugem). Nepište sem bugy jako třeba "Propadnutí pod texturu". Pokuď se vám nějaký fígl nezdá, citujte ho a napište důvod. Nechci zde ale žádné dohady a komentáře.
Fireous
Uživatel
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob 19. črc 2008 21:07:01

Příspěvekod Milhaus » pon 04. úno 2008 16:07:30 » Re: je niekde spisany zoznam figlov ?
já můžu posloužit jen některými fígly. Některé jsou spíše podvodem, ale využít se dají. Některé se dají využít, ale o jejich praktičnosti se dá polemizovat.

1.) Svítky proměn. Na začátku, hned, jak se dostanete do města (+/- 3 úroveň) si zakupte svitek proměny dračího chňapavce. Potom vyjděte ven tak, aby vás nikdo neviděl a proměňte se a proběhněte celý NEW WORD a vyzabíjejte všechny skřetí psy, čichavce, polní škůdce a veškerou tuto havěť. Je možné tímto způsobem opravdu proběhnout celý svět a většinu stvůr zabít. Za levelování dostanete body zkušeností a vědomostní body. Postava ale nezíská za level životy. Počet životů můžete dohnat u sochy innose a modlením. Během proměny vás nesmí vidět žádná NPC postava. Také je nutné ponechat si před proměnou zpět v člověka alespoň trochu životů, protože jinak hrdina zemře.

2.) 25 jablek přidává +1 k síle. Tento trik lze dělat nekonečně krát (narozdíl od klasického gothicu2, kde to šlo jen jednou). Stejně tak každých 50 tmavých houbiček vám přidá do many. Mág by si tedy houbičky měl šetřit až ke konci hry, aby je mohl sníst až v momentě, kdy bude mít mnoho many. Bojovník by měl sníst jablka až ke konci hry a až bude mít velkou sílu.

3.) Sežeňte si částku nutnou pro pořízení mistrovského meče dřív, než si poprvní promluvíte s Martinem v přístavu. Při prvním rozhovoru si tuto zbraň kupte. (požadavky 60 na obratnost).

4.) Naučte se obratnost alespoň na 64 a naučte se okrádání NPC postav. Během hry naleznete dost starobylých tabulek zvedajících obratnost, takže jí zvednete na +/-90 a pomocí opasků, prstenů a amuletu jí zvednete na 120. S touto obratností je možné okrást všechny NPC postavy a získat tak velké množství zkušeností.

5.) Akrobacie - akrobacii se hrdina naučí, pokud zvedne obratnost na 90. Pokud se vám nechce obratnost zvedat na takovou úroveň, nebo pokud chcete získat akrobacii co nejdříve, je možné pořídit si 1 amulet obratnosti (+10) jeden opasek obratnosti (+10) a dva prsteny obratnosti (+10). Pak vám bude stačit mít obratnost na 59, nasadit si všechny tyto předměty a tím zvednout obratnost na 89 a pak se naučit jeden bod k obratnosti. Tím získáte bonus Akrobacie a předměty si již můžete sundat (akrobacie vám již zůstane).

6.) Nekonečně mnoho zkušeností - během hry sbírejte všechny staré mince. Jakmile budete na Onarově farmě, prodejte je Wasilovi a hned posléze jej zmlaťte a utíkejte za Leem zaplatit pokutu. Pak se vraťte k Wasilovi a opět mu prodejte všechny mince. Takto můžete v noci pokračovat do nekonečna.

7.) Nekonečně mnoho zkušeností 2 - vyhlédněte si nějakého sympatického kostěného mága, který je schopen vyvolávat kostlivce. (například u Dexterovy věže v jeskyních je jeden). Nechte jej, aby několikrát zakouzlí své útočné kouzlo. Následně vyvolá kostlivce, kterého zabte. Opět jej nechejte, aby někoilkrát zakouzlil útočné kouzlo a opět vyvolal kostlivce, kterého opět zabte. Pak mu dojde mana, takže hru uložte a nahrajte znovu. Postup opakujte.

8.) Nekonečně mnoho předmětů - Pokud má některá z postav jako denní režim nějakou animaci (například cvičí se zbraní, nebo jí jídlo) vždy musí mít onu věc v inventáři a tato věc se vždy obnoví. Je tak možné získat nekonečně mnoho klacků, nebo nekonečně mnoho jablek (které po 25 zvedají sílu).

9.) Staňte se učněm kováře ve městě a naučte se kovat první nemagickou zbraň. Pak jděte na Onarovu farmu za kovářem Bennetem. Pokud bude stát u kovadliny a kovat, kupte si od něj vždy 2x rozžhavenou ocel. Následně, pokud bude o kovadliny opět kupte rozžhavenou ocel. Takto postupujte, dokud od kovadliny neodejde. Jakmile to udělá, kovejte u kovadliny zbraně dokud ke kovadlině zase nepřijde. Pak opět kupujte rozžhavenou ocel. Můžete to dělat tak dlouho, dokud budete mít zlaťáky. Pak jděte za svým mistrem a prodejte mu zbraně. Tento trik se vyplatí i v případě, že nejste učněm kováře. (vyplatí se ty meče prodávat i přímo obchodníkům). Nicméně dostanete za ě mnohem méně peněz.

10.) Do hornického údolí v první kapitole - Pokud se vydáte po vyjití ze Xardasové věže doleva (jakoby za ní), naleznete poklad. Zde je možné vyšplhat na skály a po přejití těchto skal se dostat do průsmyku. (postupně sjedete ze skály opatrně tak, aby jste nechcípli). Na jednom místě to jde snadno.

11.) Plížení není nutné se učit. Plížení lze nahradit úkroky vlevo nebo vpravo. Pokud se hrdina takto pohybuje, ostatní NPC postavy jej ignorují. Funguje to i na nestvůry. Máte-li tedy při boji například problém se smečkami skřetích psů útočících za rás, můžete jednoho vydráždit tak, aby zaútočil a vtento moment udělat úkroky. Ostatní skřetí psy ve smečce na vás nezaútočí. (krom toho jednoho). Je tak možné je postupně vylákat.

12.) jako neutrální do druhé kapitoly. Hned, jakmile vstoupíte poprvní do města se otočte bokem tak, aby jste byli přímo naproti bráně do hrodní čtvrti (bránu mějte například po levé ruce). Nyní udělejte ukroky a vběhněte do brány. Stráže vás nezastaví a vy budete v horní čtvrti. Stejně postupujte i u vstupu na radnici, kde si můžete promluvit s Hagenem a dostat se tak do druhé kapitoly jako neutrální. (tutéž věc můžete aplikovat například v klášteře a dostat se tak hned v první kapitole do katakomb (do sklepení), nebo se tímto způsobem můžete dostat na loď paladinů.

13.) Do kláštera v první kapitole - Do kláštera je možné se kdykoliv dostat vyskákáním na střechu. Pokud stojíte před klášterem (vstupem) vydejte se doprava a zde je takový skalnatý ostrůvek, na kterém je střecha nízko. Zde jde na ní vyskočit.

14.) Na počátku je možné velmi snadno a rychle získat velké množství expů za vyvraždění dvou trollů nedaleko onarovy farmy (pod dextrovou věží). Pokud si sami na trolly netroufáte, stačí si pořídit jeden nebo dva svitky kostlivce. I jeden by měl být schopen vyvraždit oba trolle. (1000exp). Také si pořiďte svitek zmenšení nestvůry a pokud si netroufáte přímo, zabte pomocí něj černého trolla (1000exp). Také si pořiďte několik svitků zničení nemrtvých a vyvražděte kostlivce v jeskyni se sekáčem draků (1400exp).

15.) Jakožto ještě neutrální se rozhodněte, za co hodláte hrát. Pokud hodláte hrát za mága, našetřete si dostatek peněz a ještě jako neutrální (nesmíte být ani novic) se pomodlete 20 u sochy Innose. Pomocí metody load/save by se vám mělo podařit vymodlit si 10x sílu a 10x obratnost. Jakmile budete později ve hře mít již velké množství many, můžete si vymodlit u sochy innose i 20x k maně.
Pokud hodláte hrát za postavu "na sílu", postupujte podobně. Jakožto neutrální, si u sochy vymodlete pomocí metody load/save 10x obratnost + 20x manu. Později ve hře, až se sílu skrz učitele naučíte na vysokou úroveň si ještě vymodlete 10x k síle. V případě že hodláte hrát na obratnou postavu udělejte totéž, pouze si vymodlete 10xsílu a 20x manu a posléze, až se naučíte obratnost na vysokou úroveň si vymodlete obratnost. Životy u sochy Innose se dají vymodlit neomezeně krát.

16.) Při hře za mága je dobré zajít si co nejdříve ve druhé kapitole nechat vyrobit brnění s důlních červů. (mág nebude mít dlouho lepší brnění).

17.) Před tím, než půjdete řešit addonword jděte na hrad v hornickém údolí a v jedné z místností hradu si vezměte svitek extrahování jedu z krvavých much. Naučte se brát i jejich žihadla. V datadisku by jste se tuto dovednost museli učit, takto se jí naučíte zdarma.

18.) Ve druhé kapitole vás může Diego doprovázet po hornickém údolí. I když je dobrý bojovník, příliš velké množství nepřátel nezvládne (obzvláště ne větší hejna dračích chňapavců). Na velké množství skřetů můžete použít svitky ohnivého šípu. Postavit se tak, aby jste skřeta téměř neviděli (jen viděli nápis) a jednou ho zranit. Skřet se na vás rozeběhne, ale ostatní nikoliv. Takto je možné je postupně odlákat po jednom). Totéž se dá použít na všechny stvůry. Dračí chňapavce je ale možné odlákat po jednom i přímo. (protože chňapavec před útokem vždy chvíli jde pomalu a až pak se rozeběhne. Tímto si jej můžete odvést od zbytku hejna).

19.) U hradu je možné použít fintu s 2 lektvary rychlosti a dvěma svitky ohnivého deště). Ve druhé kapitole by jste měli být schopni koupit vše potřebné. Na beranidle si pak připravte svitek ohnivého deště do ruky a uložte hru. Nyní vypijte lektvar rychlosti a běhejte po jedné straně hradu a snažte se na sebe navázat co největší množství skřetů (pozor na skřetí šamany, kteří střílí ohnivé koule). Jakmile budete mít většinu skřetů za zadkem, rozběhněte se zpět k beranidlu tak, aby skřeti stále utíkali za vámi. Ke konci se držte raději dále od beranidla (ale současně ne moc daleko) a poutečte trochu víc skřetům. Otočte se a zakouzlete ohnivý déšť. Je třeba dát pozor, aby jste nezasáhli vojáky na hradbách. Ohnivým deštěm zabijete všechny skřety, ale elitní skřeti to minimem života přežijí. Nalákejte je tedy k beranidlu, kde je dosekejte zbraní. Pak počkejte, až účinky lektvaru rychlosti přestanou působit, vypíjte další lektvar a postup opakujte na druhé straně hradu.

20.) Získání run od magických NPC postav - Pokud některou z magických postav porazíte (omráčíte - zabijete) automaticky hra skryje runy, které měla postava u sebe. Chcete-li tomu zabránit, je možné postavu těsně před smrtí zmrazit některým z mrazivých kouzel. (tak, aby mrtvá nespadla na zem). Pak jí runy v inventáři zůstanou.

21.) Pokud máte ve třetí kapitole problémy s pátrači, můžete použít svitek proměny v stínovou šelmu. Také je možné se přimačknout až úplně na pátrače a umlátit ho. Pokud nemáte ovládání zbraní alespoň 60%, je vaše kadence zbraní sice pomalá, takže pátrač stihá kouzlit, nicméně pokud se mrmačknete až úplně na tělo, bude střílet svá kouzla za vás a netrefí se.

22.) Ve čtvrté kapitole při lovu draků si máte možnost najmout do party drakobijce Biffa. Pokud jej zmlátíte a seberete ze země jeho zbraň a místo ní vyhodíte na zem nějakou silnější (například sekáč draků), vezme si Biff tuto zbraň. (tím se stane mnohonásobně silnější).

23.) Ve čtvrté kapitole, pokud hrajete za drakobijce, můžete získat střední drakobijecké brnění hned po zabití prvního draka. Stačí, pokud se naučíte sbírání dračích šupin a zabijete například bažinného draka. Z něj vezměte 8 šupin a jděte na Onarovu farmu, kde je dejte Bennetovi. Následně pomocí obchodování od něj ty šupiny kupte a opět mu je předejte. Jakmile mu tímto způsobem dáte dostatek šupin, vytvoří vám požadované brnění.

24.) V hornickém údolí je možné přeskákat palisádu skřetů. Pokud půjdete podél bariery doprava (jakoby směrem ke kamennému draku) dostanete se na místo, kde je několik prken špatně zatlučených a vyčnívají. Skrz ně je možné vyskákat a dostat se za palisádu. V této oblasti není nic zajímavého, krom jeskyně, kam hra schovává mrtvé NPC postavy, které odešli do jiné části světa. Skrz barieru je také možné vyzabíjet skřety před ní. Protože bariera je z druhé strany průhledná :D.

25.) Ve hře je možné procházet zdí. Stačí, pokud vstoupít někde do rohu místnosti (zdi) a začnete se neustále do něj tlačit a správným způsobem se otáčet. Postava se bude postupně stále více nořit do zdi, až nakonec vyleze na druhé straně.

nic víc mě teď nenapadá, co by se dalo chápat jako trik, možná ostatní něco vybalí.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5639
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod sabiaq » úte 05. úno 2008 14:54:56 » Re: je niekde spisany zoznam figlov ?
Je to super pre zaciatocnikov, dakujem. Mam vsak na mysli nieco pokrocilejsie. Napriklad na majstrovsky mec staci vytrenovat obratnost na 34. 3 elixiry obratnosti +9, presten obratnosti od bospera +5, opasok okamzite po zacati druhej kapitoly od bospera tusim +5, 1 bod obranosti od toho zlodeja na trhu tusim rengaru, po vstupe do zlodejskej gildy,+1 6 goblinich bobul +6.

34+9+5+5+1+6 = 60.
Naposledy upravil sabiaq dne úte 05. úno 2008 14:59:40, celkově upraveno 1
i5 3570K, 8gb ram, hd 7850, 7 64bit
Core2Duo E7300 2.66Ghz, 4 gb ram, HD4870, XPsp2
sabiaq
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: sob 02. úno 2008 21:15:03

Příspěvekod Fleischwanze » čtv 27. bře 2008 19:18:18 » Re: je niekde spisany zoznam figlov ?
K tomu bodu číslo 5 od Milhause bych jen doplnil, že něco podobného se dá udělat třeba i s jednoručními zbraněmi. Mějte umění jednoručních zbraní 20%, vezměte si třeba Rapier (+8 talent), u nějakého učitele se vycvičte +2 do jednoručních zbraní. Tím se dostanete na úroveň bojovníka. To umění vám zůstane, i když si teď vezmete třeba Beliarův dráp a ve statistikách budete mít pouze 22% začátečník.
Erfahrung +10
Uživatelský avatar
Fleischwanze
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 20. bře 2008 8:27:16

Příspěvekod Zero » čtv 27. bře 2008 19:41:01 » Re: je niekde spisany zoznam figlov ?
K té obratnosti na mistovský meč - našel jsem (zatím) 3 lektvary obratnosti,7 goblinních bobulí,2 tabulky I,jednu tabulku II,takže to celkem přidává + 24,pak ještě bonus +1 od Rengarua,prsten +5 od Bospera,prsten +3 od Vatrase v 2.kapitole (je jeden z možností odměny). To znamená 33bodů,takže stačí obratnost 27.
Uživatelský avatar
Zero
Uživatel
 
Příspěvky: 1582
Registrován: sob 01. zář 2007 8:51:50

Příspěvekod klobasa » pon 05. led 2009 21:43:22 » Re: Seznam fíglů
krasny seznam .. no ja jsem v g2dataci pouzival toto .. kdyz jsem mel mensi lvl a bezelo na me treba vice jesteranu (obcas i orku atd) nasel jsem si nejaky roh za ktery jsem se skoval, ale jen kousicek abych videl hned toho prvniho co z poza nej vybehne---> pak jsem zameril toho prvniho co vykouknul a sekal .. tim padem jsem Fajtil s tim prvnim a ti za nim se tam vzadu za nim kousli a nehybali se. 1vs1 uz to byla pohodka .. dal jsem si vsiml ze demoni jinak vcelku silni neprojdou nekteryma futrama/dverma/obloukama ve sklepenich, vezich atd .. dalsi figl

nojo tyto krasne bugofigly ke gothicu patri no :) dela to gothic gothicem
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek:P
klobasa
Nováček
 
Příspěvky: 6
Registrován: úte 09. pro 2008 22:11:10

Příspěvekod Aenyl » pon 05. led 2009 22:17:20 » Re: Seznam fíglů
Tip - Vynahrazení bugu padání z jedničky

V jedničce jsme se mohli zachránit tím, že skočíte s vytaseným mečem a budete se při pádu bránit, nebo úkrokem. Ve dvojce nic takového není, ale dá se to trochu ošulit. Stačí, když budete padat pozadu :)
Takhle jsem jednou za rytíře, skočil pozadu z majáku až na pláž a heleme se! Žiju!
Uživatelský avatar
Aenyl
Uživatel
 
Příspěvky: 489
Registrován: sob 01. zář 2007 7:35:34
Bydliště: Klášter Tří

Příspěvekod Pajzl » úte 06. led 2009 13:30:51 » Re: Seznam fíglů
Přihodím další trik, jak na pátrače.
Když uvidíte potenciální pátrací cíl, najděde si v jeho okolí něco za co by se šlo schovat (třeba strom, kámen či balíky slámy) tak aby to přes tu věc nemohl do vás smažit. Upozorněte kapucáka na svoji přítomnost (třeba lukem) a utíkejte se schovat, jakmile budete v úkrytu, pátrač zůstane čučet na místě daleko za překážkou. Je proto potřeba ho přilákat, tedy ustupujte dozadu. Až uvidíte ohnivou kouli vyčnívající spoza krytu, vraťte se a úkrokama se dostaňte do pozise kdy máte pátrače zaměřeného ale on na vás nemůže. Teď už stačí jen zamordovat.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pajzl
Uživatel
 
Příspěvky: 68
Registrován: sob 01. zář 2007 11:04:46
Bydliště: Šutrová síň

Příspěvekod Dzanek » úte 24. úno 2009 13:18:00 » Re: Seznam fíglů
Zdarec,
mám několik tipů do Gothic 2 (včetně Noci Havrana), který sem na stránkách nenašel:

1) Jak zabít trolla popř. černého trolla už na první úrovni s klackem:
Než troll začne útočit, varovně zvedá ruce a to poměrně dlouho. Máte dostatek času jej oběhnout tak, abyste mu čuměli na zadek. Celý následující boj spočívá v tom sekat zleva a zprava a úkroky ho obíhat tak, aby k vám byl pořád zadkem. Troll se otáčí pomaleji, než ho vy obíháte, takže není problém ho udržet v pozici, kdy na vás nemůže. Jenom bacha, úkroky se od něho malinko vzdalujete, takže občas proložte útoky zleva a zprava výpadem (útok vpřed), čímže se k němu zase přiblížíte.

2) Jak zabít důlního červa popř. kudlanku už na první úrovni:
Tady je potřeba si dát pozor jenom na to, abyste vylákali vždy jen jednoho červa. Pak stačí jediné: stát a máchat zbraní zprava doleva a zpátky. Červ nikdy nezaútočí. Vždycky, když to koupí, poodstopí o kousek. Pozn. výhodnější jsou pro tento způsob boje delší obouruční zbraně.

3) Jak zabít golema bez drtiče kamene, už na první úrovni:
Golemové jsou zdánlivě nezranitelní. Ale je okamžik, kdy ho zranit můžete. Když se on napřahuje, že vás majzne. Vždy když uvidíte jeho nápřah(ať už běží nebo stojí na místě), máchněte jakkoliv zbraní. Tím jeho útok přerušíte, golema donutíte ucouvnout a zároveň mu uberete.
Pokud neútočil, nic mu sice neuberete, ale golem stejně ucouvne.
Pozor si musíte dát na to, že máchnete předčasně. To se pak netrefíte a golem hned majzne vás. Osobně sem to dělal tak, že sem si hru ukládal už během bitky s golemem.
Bažinní a kamenní golemové jsou s touto taktikou v pohodě. Ledový golem čaruje, takže k němu zkuste co nejdřív doběhnout a zároveň se vyhnout jeho kouzlu. Až budete u něj, vydá se na vás normálně pěstmi a máte vyhráno. Ohnivý golem je nejtěžší a tato taktika na něj moc nefunguje.

4) Nekonečně many:
Najděte amulet many (může být i prsten). Když jej nasadíte, zvýší se vám maximální i aktuální mana o 15. Takže jej mějte nasazený a vypotřebujte manu na nulu. Pak amulet sundejte (máte pořád nulu) a pak znovu nasaďte, čímž vám přibyde 15 many, kterou opět můžete vypotřebovat, amulet sejmout a nasadit... Podobně to jde dělat i s prsteny, ale tam musíte nejdřív oba sejmout a pak oba nasadit.
Otázka je, co s 15 bodíky many (když budete sundávat amulet a oba prsteny many). Pro mága asi nic moc. Nejvíce tento trik využije paladin. Tam jsem manu používal pro léčbu zranění. Jakmile jsem přišel na tento trik, přestalo pro mě existovat jídlo. Jediné, co je potřeba, tak přežít boj za jakoukoliv cenu, protože pak se bez problémů vyléčíte.
Pro žoldáka je mana použitelná alespoň na teleporty.
Pozn. během bitvy samozřejmě můžete mít nasazeny jiné artefakty a ty manové používat až na pobitvová léčení.

5) Páčení truhy:
Tento tip je známý. Prostě než začnete páčit truhlu, hru si uložte. Pak zjistěte kód truhly, načtěte a truhlu zjištěným kódem otevřete. Tím skončí vaše starosti se šperháky, které vám rychle mizely, obzvlášť pokud ste nebyli moc obratní.

6) Do důlní kolonie v 1. kapitole:
Objevil jsem ještě jinou cestu, než tu od hospody. A možná ještě o něco jednodušší.
Pokud jdete od Xardasovy věže podél skály k jezírku, dojdete k místu na rohu, kde se na skálu dá krásně vyskočit. Pak už stačí pořád jen běžet nahoru a v jednom místě přeskočit převis (není to nic náročného). Vyjdete nad "tajnou" cestou do kolonie (dolem). Odtud stačí skálu seskejtbordovat a jste tam.
Zpáteční cesta: když zmíněným dolem zase vyjdete z kolonie a dáte se doleva do kopce, po plošice pohodlně doběhnete nad vodopád na jezírko u Xardasovy věže. Stačí prostě jen skočit ze skály do jezírka a jste zase v Novém světě.

7) Jak na stínovou šelmu popř. ohnivého démona:
Tento tip využijete jen u těch šelem (ohnivých démovů), které jsou v jeskyni či jiné uzavřené prostoře. Jde o to šelmu dostat co nejrychleji k nějaké zdi. Pak nebude mít kam ustupovat a vám stačí jen mlátit zprava doleva a šelma se nezmůže na útok. Takže před vlastním bojem si rozmyslete, jestli je tento tip proveditelný (jestli je šelma někde v lese, nepůjde to), pak šelmu úkroky nebo plížením obejděte tak, abyste ji nasměrovali na stěnu a pak ji ke stěně útoky vpřed dožduchejte.

8) To je celkem známý:
neučte se plížení. Úkroky zastanou úplně stejnou funkci. Sice při nich hůř vidíte dopředu, ale pohybujete se mnohem rychleji, takže nekonec stejně místo plížení budete používat je. A navíc ušetříte 5LP
Naposledy upravil Greg dne ned 14. úno 2010 15:16:19, celkově upraveno 1
Důvod: Skvělé tipy Dzaneku. Tyhle jsou aspoň lehce využitelné. Kdybys měl další, vůbec by mě to nevadilo (a myslím že ostatním taky ne)
Dzanek
Uživatel
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte 24. úno 2009 7:47:01

Příspěvekod Dzanek » stř 25. úno 2009 11:57:05 » Re: Seznam fíglů
ještě mě napadají dva fígly:
1) to asi znáte:
pokud máte vytasenou zbraň a ustupujete (nedržíte levý tlačítko myši), exekt to má úplně stejnej jak blok s tím rozdílem, že blokujete soustavně bez přestání. Ne jenom na určitěj útok. Klidně zblokujete 4 útočníky naráz, ať to do vás mydlijou, jak chcou.
2)
každej asi ví, že když stojíte na katapultu u hradu, tak na vás skřeti neútočí. V okruhu asi tak 5 metrů kolem ústí katapultu je jakási ochranná zóna.
A teď jak toho využít: buď střílet po skřetech šípy, což je ale strašně na dlouho a stojí to moc šípů, pokud nejste dost obratní.
Dál se dá kouzlit, ale to zase žere manu, pokud nevyužíváte manovej trik, o kterým se psal.
A nebo se to dá udělat zbraní na blízko. Buď prostě dojít ke skřetovi, který čeká na hranici onoho území a začít sekat. S dlouhou zbraní je to celkem v poho. Jenom bacha, protože skřet se po vašich útocích lehce vzdaluje a od určité vzdálenosti od vás se znovu rozběhne a zóna-nezóna vás sekne.
V tohle je právě klíč. Skřet, když se rozběhne a sekne v běhu, může se dostat až za hranici území, kde neútočí. Takže nej postup: stoupněte si na pomyslnou hranici území a jak už je skřet skoro u vás, začněte ustupovat (s vytasenou zbraní). Skřet na váz zaútočí, ale to vykryjete (viz tip1) a zároveň za vámi vběhne do hloubi pole, kde na vás neútočí. Tak teď už stačí jej buď prostě zpracovávat, a nebo ještě lépe jej úkroky oběhnout a pak teprve začít sekat. Skřet před vámi totiž pomalinku ustupuje. Kdbyste ho neoběhli, časem byste ho vyžduchali ven z území bezpečí. Když ho oběhnete, budete ho naopak žduchat hloubějc do území, kde ho v pohodě doděláte.
Jestli budete skřeta obíhat, dejte si pozor, aby vás neflákli případní jeho kamarádi, kterým se při tomhle manévru můžete přiblížit.
Tímhle se dají vymlátit všichni skřeti kolem hradu. Problém je se šamany. K těm nejprve musíte přiběhnout, aby přestali kouzlit a vytasili sekery a teprve pak je odveďte ke katapultu.
Dzanek
Uživatel
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte 24. úno 2009 7:47:01

Příspěvekod Dzanek » čtv 26. úno 2009 11:57:22 » Re: Seznam fíglů
a ještě jeden:
na některé stomy se dá vylézt. Jak? Úkrokem. Strom musím být aspoň trochu zešikma. Na úplně kolmé to nejde. Prostě dojděte k šikmině bokem a úkrokem hurá nahoru. Odtud můžete pak vesele postřílet nepřátele. Nahoře se dokonce můžete otáčet. Dá se takto oddělat třeba první dračí chňapavec v hornickém údolí u mrtvého paladina, ale šikmých stromů je ve hře plno.
Dzanek
Uživatel
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte 24. úno 2009 7:47:01

Příspěvekod rucku » pát 10. dub 2009 11:14:55 » Re: Seznam fíglů
1) Keď ste učedník u Harada tak vykovajte dva meče. Jedným sa vybavte a povedzte Haradovi že chcete predať vykované meće. zobere si jeden ale ostanú vám 2! takto to môžete opakovať do nemoty :P
Uživatelský avatar
rucku
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: pát 27. čer 2008 13:50:24

Příspěvekod Dzanek » stř 03. čer 2009 22:26:06 » Re: Seznam fíglů
rucku píše:1) Keď ste učedník u Harada tak vykovajte dva meče. Jedným sa vybavte a povedzte Haradovi že chcete predať vykované meće. zobere si jeden ale ostanú vám 2! takto to môžete opakovať do nemoty :P

1) Tak to mě v souvislosti s kovařinou napadá ještě jeden fígl, hrozně zmámej a hrozně účinnej.
Stačí umět vykovat jakejkoliv meč. Vtip je v tom, že Bennet má přes den vždycky nějakou tu surovou ocel, protože ju potřebuje k práci. Vždycky od něj vykupte všechnu ocel, nechte ho, aby zase začal pracovat a hned s ním zase navažte rozhovor. Měly by mu přibýt 2 oceli. Takže si od něj můžete koupit nekonečně oceli. Jedna stojí, myslím 10 zlata, ale meč, co z ní vyrobíte, prodáte za mnohem víc.
Čím lepší meč umíte vykovat, tím rychlejc budete bohatnout. A taky pokud jste učněm u Harada, získáte za prodej mečů ještě víc peněz.
Tímto způsobem se dá nastřádat penízků, kolik potřebujete, nekonečně. A jestli umíte kovat kvalitní meče, naskakuje to fakt docela rychle.
2) Tohle můžete provést, jenom když ještě neumíte číst kamenné desky. Prostě v inventářu najeďte na určitou sympatickou desku a klikejte furt dokola (nebo radši mačkejte ctrl na klávesnici, ať si nevyklikáte myš). Časem se z jedné desky stanou dvě, tři... Tak si napočítejte, kolik kamenných desek budete potřebovat, naklikejte si je a až pak se je naučte číst. Jo a při naklikávání si vypnite zvuk, nebo vám z toho "I can't read that" hrábne.
3) Teď mám fígl ve fíglu: asi všichni vijou, že když pijete např. lektvar síly a při tom na vás něco zautočí (nejvhodnější je asi krysokrt), účinek se projeví, ale lektvar vám nezmizí. Takže si vyhlídnite dva krysokrty (třeba ty u města), nechte se od nich kousat a bumbejte dle libosti. Krysokrti vám samozřejmě ubírají, ale trik s lektvárky platí aji pro ty, co doplňujou život. Takže se během fixlování můžete tím fíglem taky léčit a nemusíte odbíhat do města k Vatrasovi. Jo akorát Krysokrti si občas dají v kousání pauzu. Kdybyste v ten moment pili lektvar, tak by vám zmizel. Dělám to tak, že třeba po každých 3-4 vypitích lektvárku si hru ukládám (normálně v "boju").
Naposledy upravil Dzanek dne stř 03. čer 2009 22:42:16, celkově upraveno 1
Dzanek
Uživatel
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte 24. úno 2009 7:47:01

Příspěvekod Sultan » pát 12. čer 2009 16:58:19 » Re: Seznam fíglů
Stejně jako v Bennetování se dá využít Serpentes... stačí v 3 kapitole zaútočit na nesmrtelného Pyrokara a on místo s vámi si to vyřídí s Serpentem a Ultharem. Z Serpenta se dají získat akcie a z Ulthara 2 paladinské runy. Ty akcie můžete znovu Serpentovi vrátit dostanete asi 600 exp a 2500 zlatých... Tohle mžete opakovat kolikrát chcete... pak zaplaťte pokutu 50 zlatých před klášterem :wink:
Železo, železem se ostří.
Násilí je forma umění.

Obrázek
Uživatelský avatar
Sultan
Uživatel
 
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10. kvě 2009 19:09:11
Bydliště: Vatikán

Příspěvekod Exodus Genesis » sob 12. zář 2009 11:40:26 » Re: Seznam fíglů
neviem ci to tu niekde je, ale mam perfektny bug!!!

zoberte si jednu z tych palic, ktore predava v addon worlde Fisk. aktivujte si ju a premente sa na nejaku bestiu. stlacte enter a zistite, ze tu zbran nemate aktivovanu - musite pred tym mat v inventary lepsiu zbran nez tú danú... a aktivujte si ju. tentokrat mate skill so zbranami rovnaky ako ste maly pred tym, i ked vam ta zbran dava -10% 1H alebo 2H.
deaktivujte si zbran zasa a zistite ze mate pernamente o 10% veci skill... takto to mozete robit donekonecna. odporucam sa najprv bez bugu naucit mister of 2H alebo 1H, pretoze takto by ste neziskali lepsie seky a kritikal dmg... mozete mat s tymto bugom skill az 500000000 %... ak sa vam to bude chciet... :D
Uživatelský avatar
Exodus Genesis
Uživatel
 
Příspěvky: 80
Registrován: úte 25. srp 2009 12:10:03

Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé