Menu

Humanforce´s quest packpage

Volný pokec o Gothicu 3.
Pravidla fóra
  • Uzamčená témata lze v odůvodněném případě opět otevřít - pokud nikdo nebude o uzavřená témata jevit delší dobu zájem, budou smazána..
  • Dbejte na to, aby měly vaše příspěvky výpovědní hodnotu, zvláště v obecné diskuzi se bude toto pravidlo uplatňovat ve větší míře..
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
  • V žádném případě se zde nebude tolerovat jakákoliv zmínka o nelegálně staženém softwaru, příspěvky s rasistickým obsahem a příspěvky s obsahem napadajícím jiné uživatele - autoři těchto příspěvků budou opět po zásluze odměněni..
  • Pokud si s něčím nevíte rady, raději napište soukromou zprávu moderátorovi příslušné sekce..
Příspěvekod Watty Watts » pon 21. bře 2011 21:30:08 » Re: Humanforce´s quest packpage
Nevim, jak jsou ty verze mezi sebou kompatibilní. Pokud ale nejsi moc daleko, tak odinstaluj starší a hoď tam novou verzi, klidně i s Content Modem 2.2
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Illidan61 » pon 21. bře 2011 22:38:09 » Re: Humanforce´s quest packpage
Zdravím, zrovna instaluji G3 a plánuju si to vylepšit Cp 1.74, HQP 4.2 a CM 2.2. Chci se zeptat, nekryje se to? Protože některé zbroje jsou stejné. Navíc se bojím, že to bude možná i trochu přecpané. Jako jistě HQP přidává spíše questy, CM zase předělává textury, ale přece HQP také přidává svůj obsah. Jak to tedy vypadá ve hře? Působí to přecpaně? Má to smysl?
Illidan61
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: stř 01. dub 2009 20:23:43

Příspěvekod Watty Watts » úte 22. bře 2011 0:01:31 » Re: Humanforce´s quest packpage
Jdi do toho :) Už jen proto, že kožená zbroj opravdu vypadá jako kožená a ne nějaké hadry, co byly v původní hře nebo předělávka z G2.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Illidan61 » úte 22. bře 2011 15:22:03 » Re: Humanforce´s quest packpage
Jo jasný, včeraq jsem to nainstaloval. Jako jedním slovem... Paráda. Jenže mi zmizely texty nad NPC a předměty. Musím to přeinstalovat nebo stačí jen něco nastavit? Před hrou jsem ještě nastavoval v Ge3 pro cp1.4 jazyk z Cech na English. Je to tím?
Illidan61
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: stř 01. dub 2009 20:23:43

Příspěvekod simon123 » úte 22. bře 2011 15:50:07 » Re: Humanforce´s quest packpage
Tak som si nainstaloval ten content mod vsetko ide super iba ten obrazok v uvodnom menu sa mi nepaci. Neda sa to niekde zmenit alebo nastavit?
FOR INNOS
FOR THE KING
simon123
Uživatel
 
Příspěvky: 43
Registrován: stř 02. bře 2011 15:32:09
Bydliště: Vengard

Příspěvekod Illidan61 » úte 22. bře 2011 18:40:25 » Re: Humanforce´s quest packpage
Vyřešeno :-) Opravdu to bylo změnou v souboru ge_3_cp_1_74_backup.ini.

Jinak hraj e opravdu suprová. Ikdyž to tu nepatří, bylo docela překvapení, když jsem došel do Ardey zpět. Byla pod útokem. Navíc to nebyli takoví ti skřeti, kteří tam byli na začátku, ale očividně to byli nájezdníci jako v G2. Naštěstí bez ztráty jsme vyhráli. :-D Také se mi líbí, že vesničané, resp. měšťané, mají městské hadry. Také se mi líbí přítomnost milice. Opravdu je na co koukat. A ty questy. Kupříkladu vzpomínka na draky a na jejich vejce. Mmm. Opravdu zajímavé a dostal jsem opravdovou chuť si to zase zahrát. :-)
Illidan61
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: stř 01. dub 2009 20:23:43

Příspěvekod Watty Watts » úte 22. bře 2011 19:04:58 » Re: Humanforce´s quest packpage
Často si ukládej, takovýchle útoků je tam dost.
Třeba poté, co osvobodíš Cape Dun, se vyrojí několik skřetů dole v Reddocku, což často odnese Joey nebo Kliff, což jako u obchodníků celkem zamrzí. Ve Faringu si pak dej pozor, protože se po nějaké době spawnou banditi a jeden přímo u Rocka - sám se nemá šanci ubránit. Pokud zničíš skupiny lovců druidů u Geldernu, tak tě nepustí do chrámu atd. atd., takže dávat bacha na posloupnost a konfliktnost úkolů mezi frakcemi a častěji ukládat.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Illidan61 » úte 22. bře 2011 20:30:20 » Re: Humanforce´s quest packpage
No ono to bylo tak, že na Ardeu zaútočili skřeti, v Cape Dun pak banditi a pak jsem se vrátil do Reddocku, který napadli skřeti. No vypadá to teda provázaněji než předtím. To se mi líbí.
Illidan61
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: stř 01. dub 2009 20:23:43

Příspěvekod Hellscream » úte 22. bře 2011 21:16:49 » Re: Humanforce´s quest packpage
Hlavně máš mnohem větší zodpovědnost za své činy. Já se při každém významnějším úkolu pro nějakou gildu bál důsledků, protože pokaždé na to někdo z opačné strany reagoval. Když jsem šel do Ishtaru (reputace u hashishinů asi 80), tak mě tam nechtěli pustit, protože mám příliš dobré vztahy s nomády. To mě trochu rozčarovalo a od té doby jsem se k tomu nedostal :???:.
facts don't care about your feelings
Uživatelský avatar
Hellscream
Moderátor
 
Příspěvky: 1671
Registrován: ned 04. črc 2010 19:27:09

Příspěvekod Illidan61 » úte 22. bře 2011 22:11:35 » Re: Humanforce´s quest packpage
Ale to je myslím si na tom dobré ne? Mě se to na tom líbí. To tě nejen donutí přemýšlet, ale zároveň to i tvou hru docela usměrní. To přece původnímu Gothicu chybělo. :wink: Jako jasný, tohle už pak naštve, no... každopádně jsem momentálně nadšenej. Už to není takové všechno světlé. Má to patřičnou atmosféru, hlavně ten útok skřetů na Ardeu. Zrovna pršelo. Vypadalo to opravdu drsně.
Illidan61
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: stř 01. dub 2009 20:23:43

Příspěvekod Watty Watts » úte 22. bře 2011 23:16:29 » Re: Humanforce´s quest packpage
I když HQP a CM přinášení do hry spoustu nových věcí a něco vylepšení, hrál jsem s nim jednou a asi i naposled.

Vemte si třeba tu věc se skřetí výpravou na druidy - už celou věčnost nepodali Grokovi zprávu o tom, jaká je situace a nikdo neví, co s nimi je. Pak je zlikviduju, teleportuju se do Geldernu a voilá, všichni tam už vědí, že jim někdo odrovnal oddíl a navíc stopro vědí, že jsem to byl já, a tak mě nepustí do chrámu. Tzn. že questy okolo Geldernu a Torna musím splnit v přesně daném pořadí nebo mám smůlu a musim to celé načíst znova. A nejen tam.

Anebo když čtyři (slovy čtyři) rebelové napadnou Geldern - sorry, ale kdo má všech pět po hromadě by se ve čtyřech špatně vybavených lidech nepouštěl na víc, než může zvládnout. Už jen ti dva elitní válečníci u brány by je v pohodě zvládli levou zadní, nemluvě o dalších desítkách válečníků uvnitř města.

Jasně že i v původním G3 bylo podobných věcí spoustu (ve čtyřech osvobozujeme hrad se čtyřiceti skřety a warlordem - přesila 10:1 - žádný problém, anebo vůbec to, že ačkoli nás nikdo nevidí, tak nás hnedle obviní z krádeže, i když ve městě jsou evidentně i další zlodějíčci atd. atd.), jenže to má jeden systém a je to styl, na který jsem si dávno zvykl. Nebudu stokrát ukládat a načítat hru, abych zjistil, jaký je správný postup při řešení několika questů a nechci zase zažít okamžik, když zjistim, že chybu jsem udělal už před kolika hodinami a teď kvůli tomu jsem pěkně v pytli.

Zkusim projet strejdu Googla, jestli někde neni přesný návod, kdy, kde a jak mam co dělat, abych si nepotentočkoval další postup.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Illidan61 » stř 23. bře 2011 17:47:18 » Re: Humanforce´s quest packpage
Ahoj, osvobodil jsem Gothu a Gorn mi zadal jakýsi úkol, ve kterém zmiňoval Nový tábor. Postřehl jsem tam něco o chování nebo tak něco. Nevíte co to může být? A pak mi ještě zadal úkol ohledně karavany, jedoucí z Montery, ale když jsem o tom řekl Rolandovi, tak jsem nějak nepochopil, co mám udělat. Čeho se to týká?
Illidan61
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: stř 01. dub 2009 20:23:43

Příspěvekod simon123 » čtv 24. bře 2011 14:47:45 » Re: Humanforce´s quest packpage
To ze v tych novych ulohach ktore pridava questpaket neni hlas je normalne?
FOR INNOS
FOR THE KING
simon123
Uživatel
 
Příspěvky: 43
Registrován: stř 02. bře 2011 15:32:09
Bydliště: Vengard

Příspěvekod Watty Watts » čtv 24. bře 2011 16:07:40 » Re: Humanforce´s quest packpage
Jo. My jako neněmci to máme anglicky a QP je nadabován pouze německy.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Illidan61 » čtv 24. bře 2011 20:05:39 » Re: Humanforce´s quest packpage
Dnes jsem se chtěl podívat na všechny zbroje, tak jsem napsal kod idkfa. Podíval jsem se a tak jsem s tím teda hrál. No, ale problém je v tom, že v příštím nahrání uložené pozice, když si chcete vybrat v invertáři něco, tak vás to vyhodí s hláskou Where is Guru? To jako že mě to nutí hrát bez cheatů? To nejde nějak obejít? Takhle totiž nemůžu pokračovat dál.
Illidan61
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: stř 01. dub 2009 20:23:43

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé