Menu

Výpočet zranění

Volný pokec o Gothicu 3.
Pravidla fóra
  • Uzamčená témata lze v odůvodněném případě opět otevřít - pokud nikdo nebude o uzavřená témata jevit delší dobu zájem, budou smazána..
  • Dbejte na to, aby měly vaše příspěvky výpovědní hodnotu, zvláště v obecné diskuzi se bude toto pravidlo uplatňovat ve větší míře..
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
  • V žádném případě se zde nebude tolerovat jakákoliv zmínka o nelegálně staženém softwaru, příspěvky s rasistickým obsahem a příspěvky s obsahem napadajícím jiné uživatele - autoři těchto příspěvků budou opět po zásluze odměněni..
  • Pokud si s něčím nevíte rady, raději napište soukromou zprávu moderátorovi příslušné sekce..
Příspěvekod FrendlyM » úte 17. čer 2014 9:46:31 » Výpočet zranění
Zdravím,

dlouho jsem tu nebyl a před pár dny jsem si chtěl znovu zahrát G3 za mága,tak už jedu :D.

Ale zajímalo mě, jak je v G3 (s CP) počítáno zranění.

Někde na netu jsem našel, že "vzorec" pro výpočet zranění u mečů je něco jako:
"Poškození zbraně + 1/2 síly + bonus (broušené ostří...) - hodnota odolnosti proti typu útoku".
Je to skutečně tak? Pokud ano, ten bonus síly se počítá z celkové síly, nebo z toho, kolik moje síla přesahuje požadavky zbraně (dávalo by větší smysl)?

A jak je to se skillama, který se můžu naučit (hlavně zbraně) - někdo tady psal, že při určitém levelu srážíte protivníky na zem atd...přidávají i bonus k poškození nebo ještě další bonusy?

Nenašel jsem tu na tyhle otázky otázky jednoznačné odpovědi, tak mě zajímalo, jestli tu není někdo, kdo by se uměl "podívat" do herních souborů a říct, jak to všechno funguje...

Díky
FrendlyM
Nováček
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned 23. pro 2007 20:40:13

Příspěvekod Kristi » čtv 19. čer 2014 22:42:00 » Re: Výpočet zranění
Ak vieš po nemecky, odporúčam sa pozrieť sem. Prakticky je tam veľmi veľa formúl pre všetky možné situácie (NPC zraňuje hrdinu, hrdina zraňuje NPC, NPC vs NPC atď) Moja nemčina za veľa nestojí, bohužiaľ, ale pokúsim sa ti tu preložiť čo to o zranení, ktoré hrdina spôsobuje NPC a monštrám, keďže to ťa asi najviac zaujíma.

1. východiskovým bodom je damage zbrane a na tomto čísle sú založené všetky ďalšie výpočty
2. je zbraň magická? ak áno => dmg = dmg*2, s maximom 200
3. determinácia PC-ATTRIBUT Bonusu (pri zbraniach na blízko sila/2, pri kúzlach dmg kúzla * AK/100, pri zbraniach na diaľku obratnosť/2)
4. číslo, ktoré zatiaľ dostávame sa zmenšuje/zväčšuje podľa obnosenosti/naostrenia a tak (máš aj v štatistikách zbrane)
5. prirátanie PC-SKILL Bonusu (podľa skillu Swordfighter a tak, bonusy sú uvedené hore v tom odkaze)
6. je toto monštrum oslabené voči tomuto druhu útoku? ak áno, dmg = dmg*2
7. je to headshot? ( :) ) ak áno, dmg = dmg*2
8. prirátanie predtým determinovaného PC-ATTRIBUT Bonusu

S brnením sa tento damage, vypočítaný v predchádzajúcich ôsmych krokoch, dosadí do vzorčeka:
dmg = dmg - ( dmg * NPC-PROT / 100 )
NPC-PROT je ochrana NPC, ktorú vypočítaš vzorcom NPC-PROT = MaxLevel NPC * 1,5, MaxLevel je level NPC modifikovaný podľa obtiažnosti.

Viac si nájdeš v odkaze, keď tak použi translate... snáď sa z toho nejako budeš vyznať :)
if i hadn't buried my feelings so deep that they only come up when i watch stepmom, i would totally be tearing up right now
Uživatelský avatar
Kristi
Uživatel
 
Příspěvky: 629
Registrován: ned 22. čer 2008 19:42:11
Bydliště: nie


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé