Menu

Charakter na blízko, osvobozování měst

Volný pokec o Gothicu 3.
Pravidla fóra
  • Uzamčená témata lze v odůvodněném případě opět otevřít - pokud nikdo nebude o uzavřená témata jevit delší dobu zájem, budou smazána..
  • Dbejte na to, aby měly vaše příspěvky výpovědní hodnotu, zvláště v obecné diskuzi se bude toto pravidlo uplatňovat ve větší míře..
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
  • V žádném případě se zde nebude tolerovat jakákoliv zmínka o nelegálně staženém softwaru, příspěvky s rasistickým obsahem a příspěvky s obsahem napadajícím jiné uživatele - autoři těchto příspěvků budou opět po zásluze odměněni..
  • Pokud si s něčím nevíte rady, raději napište soukromou zprávu moderátorovi příslušné sekce..
Příspěvekod Delicius1 » pon 25. pro 2017 21:05:44 » Charakter na blízko, osvobozování měst
Zdravím,
jak tak koukám na screeny na fb Gothicz, tak mě kromě vzpomínek na dávné časy u gothica překvapil i pocit frustrace z osvobozování měst. Vždycky jsem měl pocit, že je G3 velice nevyvážená, zatímco s mágem s regenerací je to procházka růžovým sadem a všichni kolem jen umírají, a já tupě klikám, zase je to nejnudnější; v případě luku/kuše jen prchám na střechy, ustupuju z boje; tak v případě boje na blízko... No v podstatě jsem vždy musel nepřátel vylákávávat po jednom, po dvou, běhat kolem, občas někoho bodnout jedem... prostě mi tu chybělo to, že zvládnu jen tak stát na místě a v klidu zabít dva, tři skřety. Nebo spíše bylo problémem to, že těch skřetů je tolik, a trvá to dlouho a je to pak aj nuda....

tak snad se mi povedlo vyjádřit otázku, nějak to naformulovat,...
měli jste nějakou oblíbenou taktiku jak na tyto velké boje?
Delicius1
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned 18. čer 2017 13:44:07

Příspěvekod Girion » ned 04. úno 2018 21:27:24 » Re: Charakter na blízko, osvobozování měst
Já jsem G3 dohrál několikrát (vždy s community patchem) a přišel jsem na fígl, jak na boj na blízko, který mi vždy připadal obtížný a frustrující. Má rada je dost jednoduchá, ale zní dost divně: nepoužívat žádné jiné zbraně než halapartnu (ze začátku) a Krush Tarach (až to síla umožní).
Vysvětlení je takové, že podle mého názoru je v G3 dosah zbraně daleko důležitější než damage. Daleko důležitější, protože v boji je klíčové načasování kdy sekat a kdy se krýt, a dlouhá zbraň = větší prostor zasáhnout nepřítele když je odkrytý nebo mu zrušit útok, který si připravuje. Ono teda ne že by to s těmito zbraněmi bylo snadné, ale je to mnohem snadnější. Halapartna sice dává asi 70 damage nebo tak nějak, ale ve výsledku s ní zabiju nepřítele mnohem pohodlněji a i rychleji než s těmi "dobrými" obouručáky.
Ale ještě větší sranda je to při boji se zvěří - tam je ta výhoda dlouhých zbraní výraznější než při boji se skřety či lidmi. Často se stává, že můžu jenom dávat těžké rány do čumáku a příšera se ani nepřiblíží :D

Tady mají tabulku kde je dosah uvedený, protože ono se to jinak vůbec nedá najít (pod odkazem Pictured list of all two-handed weapons).
Where can I find... the church?

Lord Almighty! Has Innos stricken you blind? Where is the church? Oh my, where could it possibly be.
Girion
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: stř 27. říj 2010 19:55:52

Příspěvekod Vojta1122 » ned 04. úno 2018 21:36:23 » Re: Charakter na blízko, osvobozování měst
Tahle taktika zní zajímavě. Nikdy jsem nebyl obouruční typ - ani v G2.

Osobně jsem nejčastěji šel nějakou tou magickou taktikou, leč ani při tom nemohu říci, že by mi to přišlo jako procházka růžovou zahradou v některých městech - to jejich obyvatelstvo bylo tak početné, že mě prostě nepřátelé převážili. Připočtěme pak, že člověk chce třeba zakouzlit nějaké složité kouzlo, už ho má skoro vyvolané a najednou ho zasáhnou šípem, mana je v háji, nikdo nebyl zabit a nepřátelé se přiblížili.

K tomu je tu ještě jeden faktor: opravdu jsem nerad, když při osvobozování pozabíjím hodně těch, kteří jsou na mojí straně, zvlášť, když je to třeba nějaká postava se jménem. Potom je ale těžké být tím mágem, který všechny likviduje zpovzdálí, zatímco přátelé jsou masakrování.
Uživatelský avatar
Vojta1122
Kronikář
 
Příspěvky: 5024
Registrován: sob 21. lis 2009 12:12:06


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron