Menu

nastavení vysoké dohlednosti v ini souboru

Objevili jste nějaký tip či trik? Nebo zajímavý bug? Pište sem.
Příspěvekod G-unit Soldier » úte 28. pro 2010 15:44:30 » nastavení vysoké dohlednosti v ini souboru
zdravím nenašel sem tady nastavení dohlednosti, tak sem založil nové téma, už sem hledal dohlednost u G3 ale Risen má ini soubor jinačí tak nevím pod čím to hledat, předem dík za help :)
Uživatelský avatar
G-unit Soldier
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 03. pro 2009 18:06:16

Příspěvekod Jémák » úte 28. pro 2010 16:25:21 » Re: nastavení vysoké dohlednosti v ini souboru
já bych řekl, že to bude v souboru ConfigUser.xml, popřípadě v souboru ConfigDefault.xml :wink:
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 8082
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

hm ale vůbec nevím jak se to jmenuje, v G3 to bylo entity a v Risen jsem to nenašel
Uživatelský avatar
G-unit Soldier
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 03. pro 2009 18:06:16

Příspěvekod Jémák » úte 28. pro 2010 19:40:12 » Re: nastavení vysoké dohlednosti v ini souboru
tak by to měla být asi položka ViewDistance v onom skrytém soubrou ConfigUser.xml - já tam měl nastavenou hodnotu "3", tak ji zkus změnit a uvidíš, zda to bude přesně ono :wink:
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 8082
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

no tak jsem to zkoušel změnit, dal jsem tam např. 4 nebo 5 a ve hře se dohled ještě zmenšil než je to s tou 3, tak nevim :D
Uživatelský avatar
G-unit Soldier
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 03. pro 2009 18:06:16

Příspěvekod Jémák » čtv 30. pro 2010 10:22:13 » Re: nastavení vysoké dohlednosti v ini souboru
a co dát jedna, dvě ? :-o
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 8082
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

no 1 je přímo v nastavení jako nízká a 2 jako střední :) , ale v G3 je to jiná dohlednost, např. že vidíš npc a zvířata do větší dálky zato tady se mi nastaví jen normální dohled a ze bych viděl npc do dálky se mi nezdá :D
Uživatelský avatar
G-unit Soldier
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 03. pro 2009 18:06:16

Příspěvekod Jémák » čtv 30. pro 2010 11:12:29 » Re: nastavení vysoké dohlednosti v ini souboru
tak pak bych měl ještě jednu teorii a to ze souboru ConfigDefault, který je v adresáři risen v složce data/ini - tam je dle nastavení i položka viewrange, což by mohl být ( tedy podle překladu krom jiného) také tento dohled, viz:

Kód: Vybrat vše
<Off
          ViewRange="2500.000000"
          Enabled="False"
          Density="8"
            >
      </Off>
      <Low
          ViewRange="2500.000000"
          Enabled="True"
          Density="3"
            >
      </Low>
      <Medium
          ViewRange="4000.000000"
          Enabled="True"
          Density="1"
        >
      </Medium>
      <High
          ViewRange="7500.000000"
          Enabled="True"
          Density="1"
        >
      </High>


bych zkusil změnit potožku v tom - třeba v nastavení na hight na 9500.000000 apod...
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 8082
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

tak dal jsem tam 15500.000000 u vegetace a našel jsem stíny ale npc nebo něco takové zatim ne :)
Uživatelský avatar
G-unit Soldier
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 03. pro 2009 18:06:16


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé