Menu

Vaše statistiky, equip atd. na konci hry

Volný pokec o Gothic 2: The Night of the Raven.
Příspěvekod Milhaus » úte 14. úno 2017 12:31:29 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Veron píše:Ty jsi tady jednou umístil statistiky z postavou z levelu 59 Milhausi. Nebo se pletu?


-Ne, to si asi pleteš. Můj rekord normálním hraním je ten level 56.

Walterko píše::D trošku spoiler si mi zadelil , ale nevadí, aj tak tomu neverím. 55-56 level tu vidím bežne, a ludia píšu, že ani nepoužili kammené dosky, trvalé lektvary apod. , dokonca s takým herným časom ako je 40 hodín. Takže pochybujem že vyšťavili z každej kapitoly max.
No uvidím, zatial idem strašne pomaly (ako každú moju hru Gothica). A moja herná doba G2A sa pohybuje ďaleko cez 100 herných hodín väčšinou. A teraz to bude ešte viac určite.


Běžný průměr lidí, co to moc nežerou, je 48-52 level. Když má někdo 55-56. znamená to, že to hrál dost poctivě a vše splnil a vymlátil. Ono na těch vyšších levelech už to stoupá hodně pomalu.

Tady je o tom diskuze:
viewtopic.php?f=26&t=18497
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5639
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Dolero » pon 24. črc 2017 16:11:14 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Tak, zase dohráno... Tentokráte za 56 hodin.



Opět jsem překonal svůj rekord v síle, tentokrát i v obratnosti (zatím jsem za lukostřelce nehrál a za bojovníka obratnost zvyšuji vždy na hodnotu 64). Kdybych poctivě zmlátil paladiny v Khorinisu, tak by díky goblinním bobulím byla ještě vyšší.
Zajímala by mě jedna věc a to ta, jak jsem se u luků dostal na 44 %, protože vždy používám jen tabulky a ty dávají vždy 30 % navíc... Takže vůbec nevím, kde jsem ta další 4 % nabral :lol:
Díky mistrovskému meči (a pak dalším dvěma nejlepší drakobijeckým) a Morganově prstenu jsem měl už ve třetí kapitole 100 % s jednoručáky, díky čemuž byl boj o dost snadnější, protože jsem nemusel očekávat, že uberu málo HP a boj se tím prodlouží (což bývá třeba s partou skřetů docela záhul).
Každopádně drakobijec s tím nejlepším jednoručákem, 100 % a velkou sílou je fakt kulomet, tomu se žádný paladin či mág nevyrovná... :D
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2039
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Emperor » pon 24. črc 2017 16:50:57 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Dolero píše:Zajímala by mě jedna věc a to ta, jak jsem se u luků dostal na 44 %, protože vždy používám jen tabulky a ty dávají vždy 30 % navíc... Takže vůbec nevím, kde jsem ta další 4 % nabral :lol:

Někdy se stane, že se zduplikuje, tedy že sežereš tabulku a ona ti zůstane v inventáři (proběhne animace, tabulka ti ale zůstane v ruce a po zavření inventáře i v něm) ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4686
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod unnamed user » pon 24. črc 2017 17:02:50 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Dolero píše:Každopádně drakobijec s tím nejlepším jednoručákem, 100 % a velkou sílou je fakt kulomet, tomu se žádný paladin či mág nevyrovná... :D


Tak mág 6. kruhu, co má aspoň 150 many střčí jakoukoliv bojovou postavu do kapsy. Čistě obratnostní postava, co používá jednoruční beliárův dráp na blízko je v těsném závěsu. Nejlepší je to zkombinovat a hrát za mága, který se učí hlavně obratnost a luky, manu se neučí vůbec a magii používá jako podpůrný prostředek.
unnamed user
Uživatel
 
Příspěvky: 68
Registrován: pát 22. úno 2013 18:14:25

Příspěvekod Dolero » pon 24. črc 2017 17:11:34 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Nevím, když jsem naposledy hrál za mága, tak mě to popravdě moc nebavilo. Ze začátku slabá kouzla, potom zase už moc silná (ohnivý déšť, vlna smrti). Za mága jsem vlastně později hrál tak, že jsem běžel s lektvarem rychlosti do chumlu skřetů, zakouzlil déšť a elitní skřety sejmul mečem. Nuda.
Beliárův dráp je slabá a zbytečná zbraň. Bere životy, navíc má nízké poškození a ten blesk se taky zjeví jen někdy (i při té 50% šanci na konci je to dost málo). A luky mě v G1/G2A fakt nebaví, strašná nuda, proč stát někde daleko od nepřátel a jen klikat na tlačítko, když si může člověk užít ten parádní bojový systém, dělat komba a používat taktiku.
Mág s luky je pro mě absolutně to nejnudnější, co se dá v Gothicu najít, takže takovou hru bych nikdy nehrál :)
Jó kdyby byla magie a lukostřelba jako v prvním Risenu, to by bylo skvělé...
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2039
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod unnamed user » pon 24. črc 2017 18:40:34 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Nikde jsem neříkal, že to jsou nejzábavnější buildy, psal jsi, že se tvojí postavě žádný paladin či mág nevyrovná a já jsem to pochopil, že myslíš to, jak je hrdina mocný/nezranitelný. Každopádně gratuluju - taky jsem hrál za drakobijce s jednoručkou a je to mazec, ale poslední dobou mě nebaví hrát na vysoký level. Třeba před měsícem jsem to projel za palacha na jeden život (viewtopic.php?f=26&t=15909&start=30#p578796).
unnamed user
Uživatel
 
Příspěvky: 68
Registrován: pát 22. úno 2013 18:14:25

Příspěvekod Milhaus » úte 25. črc 2017 7:36:04 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Z obecného hlediska je jedno za koho hraješ. V 6 kapitole již je hrdina vždy tak silný, že je téměř nesmrtelný. Mág má vlnu smrti, takže kosení nepřátel je rychlejší, zas je ale zranitelnější a při kouzlení tohoto kouzla obzvlášť. Bojovník s lukem vše postřílí dřív, než to k němu doběhne a vesmes skoro vše dává na jednu ránu. A bojovník se zbraní na blízko, ať už s jednoruční nebo obouruční je jak sekačka na trávu. S jednoruční zbraní (s magickým zabijákem draků) je asi silnější, jelikož ten má zranění 160 (a to není o tolik míň, jako sekáč draků) a vysokou frekvenci seků. Obouruční ale zas mají výhodu v dosahu. Potíž je v tom, že magické svitky i stěmi nejmocnějšími kouzli, může používat kdokoliv a jsou navíc i rychlejší, než runy. Tedy i drakobijec si může pomoci v určitých situacích třeba vlnou smrti, nebo ohnivým deštěm a podobně. V tomto holedu hru datadisk zjednodušil o proti původnímu gothicu2.

Každopádně 6 kapitole není směrodatná a zásadní (pokud to tedy člověk nehraje na minimální level, kde to dostane úplně jiný rozměr). Hra je prostě dělaná tak, aby šla dohrát i pro hráče, kteří neprochází poctivě vše a v 6 kapitole jsou třeba na 44 úrovni tak aby i na této úrovni to bylo snadné.

Stěžejní je první, druhá a třetí kapitola. A tam to mág jednoznačně nejtěžší. Pokud nehraje i za bojovníka a hraje opravdu čistě na na magii, tak v g2a je to nejtěžší způsob, jak hru hrát. Pokud se učí i bojovat, pak je to naopak nejrychlejší způsob (v prvních třech kapitolách je to skoro stejné, jako za bojovníky a v 6 kapitole to zrychlí těmi kouzli).
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5639
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Delicius1 » úte 25. črc 2017 8:01:36 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
G2a za čistého mága je hodně jednoduchá tedy až na první kapitolu. Přece jen, je tu úžasné kouzlo- Vyvolání gobliního kostlivce. Vždy když jdu do Hornického Údolí (což dělám hned na začátku druhé kapitoly), jdu hlavní cestou, a gobliníci mi ji postupně pročistí. Ano v průběhu sice musím vyvolat asi 40goblinů, a taktéž být obezřetný, aby mě nesejmuli. Ale není to zas tak náročné. A odměnou je kromě hromady expů i Léčivá runa (1 kruh), která se v průsmyku válí.
P.S. Lze využívat i bugu s magickou holí, kterou když si sundám a obleču, tak se mi zvýší současná mana o 20bodů.
Nicméně takto hrát mě nikdy nebavilo, nikdy jsem to nedodělal.
Delicius1
Uživatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned 18. čer 2017 13:44:07

Příspěvekod Dolero » úte 25. črc 2017 8:07:41 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Milhaus píše:Z obecného hlediska je jedno za koho hraješ...


To asi jo, ale mě to právě za lukostřelce nebaví kvůli kostrbatému systému a za mága kvůli nevyvážené magii (i když v G1 se mi zdá OK). Proto dávám přednost boji na blízko a to především kvůli tomu, že jsem si za těch mnoho her dokázal vytříbit svůj bojový styl (a hraní vůbec) a tak mě to baví více, než když jsem to hrál poprvé, kdy jsem se spíše furt vztekal, že mě nepřátelé vždy sejmou a já nevím, jak s nimi pořádně bojovat... No uznejte, kdo šel při první hře na trolla na férovku a nevyužil triku sekat mu od zadku a běhat dokola :D
Hra je za ty jednoruční drtiče pro mě prostě nejzábavnější, i když je pravda, že hromadnému upálení skřetů okolo hradu pomocí ohnivého deště jsem odolat nemohl :)

Milhaus píše:Každopádně 6 kapitole není směrodatná a zásadní


To není, je to prostě zakončení, ale mě to velice baví, vlastní posádka na lodi, do toho si to už člověk může rozdat na férovku s kýmkoliv a atmosféra Irdorathu je parádní, skřetí tábor, dračí líhně, katakomby nemrtvých, nekromantský chrám s mučící místností, to vše se mi fakt líbí a spolu se Spáčovým chrámem je to pro mě prostě ideální vzhled dungeonu. Škoda závěrečného souboje, obyčejný drak, co padne na pár ran (s démonem je to ještě snadnější).

Jinak já mám rád v G2A všechny kapitoly, dokonce i tu zatracovanou pátou, což se u G1 říct nedá (tam mě naopak Spáčův chrám i přes svou velkolepost právě kvůli své délce a jisté zabugovanosti místy nudí), to je ale způsobeno především ještě nevytříbeným gameplayem, absencí vedlejších úkolů a ne ještě moc reakčního světa. V G2A mě baví, když si v každé kapitole zajdu na Khorinis, poptám se měšťanů, městských stráží, žoldáků atd. na nové události apod. Tohle bohužel v G1 není.

Delicius1 píše:...Ano v průběhu sice musím vyvolat asi 40goblinů...


Tohle se mi zdá zajímavé, když jsem si v poslední hře ze svitků vyvolal 2 armády temnot, asi 10 dalších kostlivců a mnoho dalších goblinů, tak mi po chvilce vždycky všichni "společníci" pochcípali a ani jsem se nedostal do boje. Nikdy jsem si toho nevšiml, tak mě zajímá, čím to je, jestli tím, že jich bylo moc nebo tím, že byli ze svitků...
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2039
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Milhaus » úte 25. črc 2017 8:42:08 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Delicius1 píše:G2a za čistého mága je hodně jednoduchá tedy až na první kapitolu. Přece jen, je tu úžasné kouzlo- Vyvolání gobliního kostlivce. Vždy když jdu do Hornického Údolí (což dělám hned na začátku druhé kapitoly), jdu hlavní cestou, a gobliníci mi ji postupně pročistí. Ano v průběhu sice musím vyvolat asi 40goblinů, a taktéž být obezřetný, aby mě nesejmuli. Ale není to zas tak náročné. A odměnou je kromě hromady expů i Léčivá runa (1 kruh), která se v průsmyku válí.
P.S. Lze využívat i bugu s magickou holí, kterou když si sundám a obleču, tak se mi zvýší současná mana o 20bodů.
Nicméně takto hrát mě nikdy nebavilo, nikdy jsem to nedodělal.


Tento způsob hry je neskutečně náročný na manu a pokud by si to tak dělal déle, brzy ti dojdou lektvary many. Případně si to hodně prodloužíš (pokud by si spal). Já chodím hlavní cestou do HÚ na začátku druhé kapitoly vždy (i při hře za bojovníky). :). Ve finále se tak jeví jako nejužitečnější runa ohnivý šíp, což je výhoda mága, pokud se učí bojovat :D. S ní a s mistrovským mečem, se dá pozabíjet opravdu všechno :D. Ale ve hře je i dost svitků, takže ani bojovníci nepřijdou zkrátka :D.

Problém u mága ale nejsou jen skřeti, ale v podstatě jakákoliv havěť. Pokud by hrál opravdu čistě jen na magii a nepoužíval zbraně na blízko, je problém sejmout i bandity, zvířata a podobně. Protože ho to právě stojí strašně moc many, ať už vyvolává obludy, nebo kouzlí nějaká kouzla. Samozřejmě se to dá kombinovat a nejznámější způsob je asi ledový blok a kostlivec/golem/démon (to je asi nejšetrnější k maně).

Dolero píše:To asi jo, ale mě to právě za lukostřelce nebaví kvůli kostrbatému systému a za mága kvůli nevyvážené magii (i když v G1 se mi zdá OK). Proto dávám přednost boji na blízko a to především kvůli tomu, že jsem si za těch mnoho her dokázal vytříbit svůj bojový styl (a hraní vůbec) a tak mě to baví více, než když jsem to hrál poprvé, kdy jsem se spíše furt vztekal, že mě nepřátelé vždy sejmou a já nevím, jak s nimi pořádně bojovat... No uznejte, kdo šel při první hře na trolla na férovku a nevyužil triku sekat mu od zadku a běhat dokola :D
Hra je za ty jednoruční drtiče pro mě prostě nejzábavnější, i když je pravda, že hromadnému upálení skřetů okolo hradu pomocí ohnivého deště jsem odolat nemohl :)


Tak lukostřelec je docela efektivní, nicméně až v pozdější fázi, kdy je již mistrem v používání luku. Není to úplně vše řešící, jelikož některé obludy jsou proti lukům imunní a některá místa jsou těsná a není čas tam střílet na dálku, ale účinné je to docela hodně. Osobně jsem si to ale taky moc neoblíbil. Magie se změnila právě v tom datadisku.

V gothicu2 to bylo jiné a mág tam byl naprosto ultimátní postava už od druhé kapitoly. Stačilo se naučit ohnivou kouli a s ní se dalo zabít všechno. Datadisk upravili tak, že to hodně zjednodušili bojovníkům a výrazně ztížili mágům. Nejvíce asi tím, že obludy získaly mnohem větší odolnosti a cena kouzel v podobně many se taky dost zvýšila (a v kombinaci s cenou učení se many tak počáteční kouzla téměř vyřadili). Tedy zrovna ta ohnivá koule je třeba kouzlo k ničemu. V g1 byla magie extrémně silná, nicméně tam si se učil těmto kouzlům až o dost později a v té době si byl již i silný bojovník a měl vše co šlo pozabíjené. Tedy si je vlastně začal používat až na ty silnější obludy, jako skřeti a podobně. A ono to asi není tak snadné vyvážit ve hře jako je gothic, aby kouzla byla dost účinná na slabé obludy v první kapitole a sílila postupně společně se sílou oblud, v g1 to bylo snadnější.

Pokud cheš ale účinější magii, zahraj si čistý gothic2.

Dolero píše:To není, je to prostě zakončení, ale mě to velice baví, vlastní posádka na lodi, do toho si to už člověk může rozdat na férovku s kýmkoliv a atmosféra Irdorathu je parádní, skřetí tábor, dračí líhně, katakomby nemrtvých, nekromantský chrám s mučící místností, to vše se mi fakt líbí a spolu se Spáčovým chrámem je to pro mě prostě ideální vzhled dungeonu. Škoda závěrečného souboje, obyčejný drak, co padne na pár ran (s démonem je to ještě snadnější).


Chtělo by to obtížnost hry nějak předělat a udělat nějakou vylepšenou verzi, aby i konec byla výzva. Přece jen to je trochu smutné. Jednou jsem už i hardcore verzi gothicu2 dělal, ale ono se ukázalo, že nastavit to tak, aby to bylo opravdu těžší, je docela složité. Sranda byla opět v g2, kde nemrtvého draka šlo zabít runou zničení nemrtvých na jednu ránu :D.

Momentálně mi přijde v tom nastavení opravdu nejzajímavější způsob hry ten, že to hraješ na co nejmenší možný level. Tedy snažíš se nic nezabíjet, nezískávat exp za úkoly a vyřešit ty situace, které musíš nějak jinak (a přitom nevyužívat bugy hry). V tu chvíli je 6 kapitola opravdu výživná. Ale je to vcelku rychlé a během chvilky jsi v šesté kapitole (když víš, co máš dělat a jak).

Dolero píše:Jinak já mám rád v G2A všechny kapitoly, dokonce i tu zatracovanou pátou, což se u G1 říct nedá (tam mě naopak Spáčův chrám i přes svou velkolepost právě kvůli své délce a jisté zabugovanosti místy nudí), to je ale způsobeno především ještě nevytříbeným gameplayem, absencí vedlejších úkolů a ne ještě moc reakčního světa. V G2A mě baví, když si v každé kapitole zajdu na Khorinis, poptám se měšťanů, městských stráží, žoldáků atd. na nové události apod. Tohle bohužel v G1 není.


Tak g1 je hodně lineární. Liší se pouze první kapitola a pak už děláš vždy totéž a stejným způsobem. To je hlavní nedostatek hry, který se zřejmě v g2 snažili změnit. 5 kapitola v g2 je nejslabší. Je to dáno asi tím, že kapitola 4 je docela hektická, v této kapitole by ses měl pustit do skřetů v HÚ (správně bys je neměl zabíjet ve druhé), zabíjíš draky a podobně a prostě je to takový "vrchol". A pak příjde pátá kapitola, kde se víceméně neděje nic a kde si jen povídáš s postavama. Myslím, že jí mohli nějak rozšířit. Osobně mám rád sice taky všechny kapitoly, ale jsou kapitoly, které mám radši. Nejraději mám první a druhou.

Dolero píše:Tohle se mi zdá zajímavé, když jsem si v poslední hře ze svitků vyvolal 2 armády temnot, asi 10 dalších kostlivců a mnoho dalších goblinů, tak mi po chvilce vždycky všichni "společníci" pochcípali a ani jsem se nedostal do boje. Nikdy jsem si toho nevšiml, tak mě zajímá, čím to je, jestli tím, že jich bylo moc nebo tím, že byli ze svitků...


V g2 je časový limit, jak dlouho vyvolané obludy vydrží (narozdíl od g1). Platí to o všech obludách, od vyvolaného vlka až po démony. Projeví se to dokonce i v situaci, že se proměníš ve skřetího psa, nějakého jiného skřetího psa v této proměně sejmeš a zbytek psů v jeho smečce se přidá k tobě. (v tu chvíli se chovají jako vyvolaná obluda), tedy získáváš exp za to, co zabijí, ale sami po chvíli chcípnou (jakmile uplyne časový limit).
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5639
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Dolero » úte 25. črc 2017 9:02:41 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Milhaus píše:Hromada magie atd... Pokud chceš ale účinmější magii, zahraj si čistý gothic2.


Mě by už popravdě čistý G2 asi nebavil, chyběl by mi tam ten Jharkendar, nové úkoly atd. Řekl bych, že to je více lineární jako G1, především kvůli snadnějšímu vývoji postavy (získat sílu 100 v první kapitole asi není problém)...

Milhaus píše:Chtělo by to obtížnost hry nějak předělat a udělat nějakou vylepšenou verzi, aby i konec byla výzva. Přece jen to je trochu smutné. Jednou jsem už i hardcore verzi gothicu2 dělal, ale ono se ukázalo, že nastavit to tak, aby to bylo opravdu těžší, je docela složité. Sranda byla opět v g2, kde nemrtvého draka šlo zabít runou zničení nemrtvých na jednu ránu :D.


O tom jsem se už kdysi zasnil, že by bylo parádní v Irdorathu posílit nepřátele, že bys místo Elitního skřeta našel třeba "Elitního irdorathského skřeta" :D, všechny klasické kostlivce by nahradili temní paladinové, člověk by se tam místo pár slabých pátračů dočkal nějakých těch démoních lordů a tak... :)

Milhaus píše:Tak g1 je hodně lineární. Liší se pouze první kapitola a pak už děláš vždy totéž a stejným způsobem. To je hlavní nedostatek hry, který se zřejmě v g2 snažili změnit. 5 kapitola v g2 je nejslabší. Je to dáno asi tím, že kapitola 4 je docela hektická, v této kapitole by ses měl pustit do skřetů v HÚ (správně bys je neměl zabíjet ve druhé), zabíjíš draky a podobně a prostě je to takový "vrchol". A pak příjde pátá kapitola, kde se víceméně neděje nic a kde si jen povídáš s postavama. Myslím, že jí mohli nějak rozšířit. Osobně mám rád sice taky všechny kapitoly, ale jsou kapitoly, které mám radši. Nejraději mám první a druhou.


Jo, první Gothic je tak lineární, až to bolí, posledně jsem při hře za templáře skončil ve chvíli, kdy jsem získal těžkou templářskou zbroj, dostavil se pocit uspokojení a já hru vypnul a už nezapnul :D
Tak v páté kapitole by měl člověk hledat ještěřanská vejce, vyvraždit skřetí jednotky na Khorinisu a tak, já to už vždy udělám ve čtvrté, holt se pro co největší level kvůli drakům ještě pouštím do úkolů v Khorinisu a jdu vyvraždit Jharkendar.
Já mám teda radši hlavně tu první no, ale Jharkendar taky není k zahození (do Kolonie vlastně chodím jen za Gestathem pro info o zbroji a jinak ji vůbec neřeším, dělám ji až po zabití Ravena).
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2039
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Milhaus » úte 25. črc 2017 10:00:01 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Dolero píše:Mě by už popravdě čistý G2 asi nebavil, chyběl by mi tam ten Jharkendar, nové úkoly atd. Řekl bych, že to je více lineární jako G1, především kvůli snadnějšímu vývoji postavy (získat sílu 100 v první kapitole asi není problém)...

No, v tomto ohledu to je více jako gothic1 a sílu na 100 zvedneš rychle. Můžeš jí ale zvedat i dál. Na druhou stranu tam nejsou zas tak snadno dostupné zbraně na blízko. Respektive když víš, kde je vzít, tak některé relativně rychle získáš (jako sekáč draků, nebo skřeťobij), ale jelikož i obchodníci jsou omezeni kapitolami, tak je tak snadno nekoupí a ani nekoupíš svitky. Tedy třeba nemrtvé, kteří hlídají sekáč draků, musíš nějak sejmout, ale kouzlem zničení nemrtvých to v první kapitole nepůjde. Ale když už víš co a jak, tak lze už v první kapitole jít i do Hornického údolí, získat tam brnění s důlních červů, získat ten sekáč draků a vykuchat celý svět krom draků ještě jako neutrální. Ale hrát to tak nemusíš že :). Při hře za mága (jakmile se staneš novicem) tě navíc učení se bojových dovedností stojí více VB atd. On gothic2 je jednoduší, než g2a, zejména kvůli systému učení se, ale pokud jej neznáš a nikdy si jej nehrál, můžeš velmi rychle přijít na to, že některé vychytávky z g2a v něm nefungují.

O tom jsem se už kdysi zasnil, že by bylo parádní v Irdorathu posílit nepřátele, že bys místo Elitního skřeta našel třeba "Elitního irdorathského skřeta" :D, všechny klasické kostlivce by nahradili temní paladinové, člověk by se tam místo pár slabých pátračů dočkal nějakých těch démoních lordů a tak... :)


Ono by to chtělo celkově trochu předělat, aby třeba skřeti v druhé kapitole byly opravdu nezdolná výzva (kolem hradu) a hráč se jim opravdu musel vyhýbat a podobně. Celkově by to chtělo hodně systémů překopat. Jenže jakákoliv změna v nastavení síly oblud a monster má těžko předvídatelné následky v další fázi. Tedy může se velmi snadno stát, že hra bude téměř nehratelná, nebo naopak v pozdější fázi ještě jednoduší, než je a podobně. Ale udělat takovou verzi z hlediska technického moc složité není.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5639
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Delicius1 » sob 12. srp 2017 9:15:28 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Co se týče 40 goblinů... No obvykle si vyvolám asi 6 goblinků, a jdu s nimi vyprovokovat skřeta, zatímco do něj buší, já vyvolávám další goblinky. Po té rychle běžím vyprovokovat další a zase vyvolávám. S tímto přístupem jsem ale nikdy nezabíjel skřety kolem hradu, jen se takto dostávám skrze průsmyk, popřípadě je hodně využívám v Jharkhendaru.
Nicméně hra za čistého mága mě nikdy nebavila a nikdy jsem se nedostal za druhou kapitolu. Pro mě už je klasika vždy hrát za mága s jednoručkou... Dvouručky mi přijdou pomalé, a hlavně je neumím ovládat tak dobře, jako jednoručky.
Delicius1
Uživatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned 18. čer 2017 13:44:07

Příspěvekod unnamed user » sob 12. srp 2017 22:45:05 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
Milhaus píše:Ono by to chtělo celkově trochu předělat, aby třeba skřeti v druhé kapitole byly opravdu nezdolná výzva (kolem hradu) a hráč se jim opravdu musel vyhýbat a podobně. Celkově by to chtělo hodně systémů překopat. Jenže jakákoliv změna v nastavení síly oblud a monster má těžko předvídatelné následky v další fázi. Tedy může se velmi snadno stát, že hra bude téměř nehratelná, nebo naopak v pozdější fázi ještě jednoduší, než je a podobně. Ale udělat takovou verzi z hlediska technického moc složité není.


Já bych měl hned několik nápadů jak posílit skřety, aby byli téměř neporazitelní ve druhé kapitole:

1) všechny skřety vybavit dobrou kuší, kterou by používali s velkou přesností a dosahem (asi to dokonce plánovali, protože v marvinu za skřeta střílení z kuše funguje)
2) putující hlídky celou kolonií, hráč by si sbíral bylinky, ale pořád by se musel ohlížet jestli nemá za zády hlídku
3) nemožnost odlákávání: hodil bys ohnivou šipku na jednoho skřeta, ten by začal střílet kuší, ale hned by za ním přiběhli i ostatní skřeti v okolí a začali střílet (i z okolí kde nejdou vidět ale jsou pár metrů od napadeného skřeta).
unnamed user
Uživatel
 
Příspěvky: 68
Registrován: pát 22. úno 2013 18:14:25

Příspěvekod Delicius1 » úte 15. srp 2017 15:20:51 » Re: Vaše statistiky, equip atd. na konci hry
No minimálně třetí bod můžeš ovlivnit jednoduše. Prostě je neodlákávej :-) Ti kušaři vím, že byli v návratech :-)
Delicius1
Uživatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned 18. čer 2017 13:44:07

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron