Menu

Záhady a tajemná místa [Under construction]

Volný pokec o Gothic 2: The Night of the Raven.
Příspěvekod Zajdaz » čtv 20. bře 2008 11:09:21 » Záhady a tajemná místa [Under construction]
Ve světě Gothica 2 je mnoho míst, které jsou něčím zvláštní. Je zajímavé se zamýšlet nad nimi, nad jejich minulostí atd. Sestavil jsem takový seznam těchto míst.
Jakmile mě nějaké další místo zaujme, budu postupně můj seznam doplňovat.

Hřbitov v lese

Pro mě je toto místo nejstrašidelnějším místem v G2. Samotný temný les dokáže každého vyděsit k smrti a co teprve tento hřbitov. Nad hroby se táhne mlžný opar, který občas rozvlní pohyby nemrtvých. Děsivou atmosféru doplňuje oběšená kostra. Kdo na takovém místě mohl pohřbívat? Skutečně hororová záležitost ve dne a co teprve v noci!

Záhadná jeskyně

Jeskyně se nachází nedaleko Kruhu slunce. Zamřížovaná podzemní kobka, ve které se nachází velká palírna alkoholu, zřejmě vína, jak lze poznat z nalezené knihy Duch vína. Po přečtení této knihy nebo spíš deníku se přímo nabízí možnost, že dotyčný byl chycen a hozen za bariéru, ale kdo to byl ani více informací už nezjistíme. Co si o tom myslíte vy?

Řešení: Na Akilově farmě potkáte bratry Ehnima a Egila. Promluvte střídavě s oběma, až se na sebe vrhnou. Nyní je důležité, aby Ehnim přežil. Ve třetí kapitole s ním pak promluvte znovu. Mezi řečí se zmíní o palírně farmáře Vina z Lobartova statku. V palírně je spadlá mříž. Odsune ji rumpál, jenže ten se zasekl. Pomůže jedine pořádné mazivo. Například tuk z krysokrta, který můžete koupit přímo u Ehnima za 100 zlatých. Tajná palírna se nachází v jeskyni (obrázek) v lese kousek od kamenného kruhu. na severu. Otočte rumpálem (400 zkušeností) a cesta k palírně je volná.


Magický sloup energie

Krásné úkazy, ovšem neznámého učelu a vzniku. Jsou schopny ve svém středu nechat levitovat předměty. Domnívám se, že chrání určitý prostor nebo věc (třeba meč) před tím, kdo je třeba služebník Beliara, tzn. že by třeba ten meč nemohl vyjmout z magického sloupce Hledač aby ho zneužil pto temnou moc. Jaký je váš názor?

Pyramida

Pyramida v G2 je vskutku jev jedinečný a neobvyklý. Kdo hrál datadisk, ten ví, že to jsou zbytky prastaré civilizace, která mocnou magii umožnila průchod ze známé části ostrova na skrytou část. Záhadou je, jak se jim podařilo postavit tak mohutnou stavbu jako je tato pyramida?

Kamené kruhy

Kamené kruhy jsou na mnoha místech Khorinisu, jejich původ je ale neznámý. Jsou tvořeny z obrovských balvanů malých či vetších rozměrů. Kdo je vystavil, proč a jak to jsou otázky, na které můžete napsat svůj názor.

Beranidlo

Zřejmě jediná obléhací zbraň v Gothicu :). Vrcholné dílo skřetů ovšem použité špatně. Nechápu proč dobývat mohutnou zeď? Kdyby ho použili na bránu hradu, tak dobyjí hrad ihned a nemusí ho obléhat. Každopádně je to impozantní beranidlo, vyrobené z obrovských klád, řekl bych ze stromů v bývalém táboře v bažinách. Co myslíte vy?

Skřetí místo

Nachází se u skřetí palisády. Nevím k čemu slouží, žádné jiné takové místo neexistuje. Je tam spousta lidských lebek. Že by nějaký "trůn" pro velitele orků, obětiště lidských zajatců nebo něco jiného? Co vy na to?

Ostrov pokladů

Na ostrově nedaleko přístavu se nechází ostrov, který je překladiště pirátů nebo pašeráků zboží. Nachází se tam vcelku velký poklad chráněný důmyslnou pastí. Nějakou dobu však již do Khorinisu nejezdí žádné lodě a tak je toto místo zcela opuštěné. Nebo snad pašeráky potkal jiný osud? viz. trosky lodě.

Řešení: Ty poklady patří Casie a její bandě zlodějů. Jeden z nic se o tom zmíní, když jim vykrádáte truhly. Napřed je naštvanej, že tam kradeš, ale když se ho zeptáš, jesti tohle je všecho jejich bohatství, tak on že ne, že si to teda můžu vzít, protože oni mají pravej poklad ukrytej v bezpečí na jednom ostrůvku. Ta past se dá vypnout zatáhnutím za tu pochodeň co tam je (je tam jen jedna).


Skřetí palisáda

Zkušení hráči vědí, že palisáda je jen tak na oko a nic za ní není. Nicméně když hrajeme G2 poprvé jsme z toho nadšeni a přemýšlíme jaká obrovská armáda ji vystavila a co se za ní skrývá. Skřeti na to museli pokácet celý les, který se nacházel v G1 poblíž tábora v bažinách.

Mocný trpaslík odjinud

Možná největší záhada G2. Neznámý trpaslík, který upozorňuje hlavního hrdinu formou vzkazů, že to všechno je podvod. Zajímá mě ale váš názor na tuto záhadu.

Skřetí socha v jeskyni

Nedaleko města Khorinis se nachází jeskyně, kromě lupičů se zde i nachází prapodivná socha skřeta s bodáky na zemi. Je zde spousta koster... bylo to snad nějaké objetiště, skřetí doupě (nachází se zde i skřetí zbraň) nebo něco jiného ?

Hrobka s Inubisem

V lesích nedaleko Onarovi farmy je schovaná starobylá hrobka paladinů. Po stisknutí dvou spínačů se otevře hrob a vy můžete vejít dovnitř. Nechází se zde spousta rakví a tři kostlivci. Pokud jednoho z nich zabijete objeví se několik dalších, pokud zabijete takhle všechny tři, objeví se samotný Inubis. Na to, že to je roky neotevřená hrobka je tam čisto a svítí pochodně... záhada.

Dexterův tábor

Tábor je velký, relativně dobře opevněný a je v něm hodně živo. Tábor má dvě věže, srub a důl na magickou rudu. Všemu tomu šéfuje starý známý Dexter z G1. Na jedné věži se nachází jedinečná věc, Ohnivý luk se šípy. Byl tábor i před pádem bariéry obsazen bandity nebo kdo by zde mohl žít?

Dělo

Co asi tak může dělat lodní dělo ve vnitrozemí?

Vrak lodě

Blízko města se povaluje v lese nedokončený vrak lodě. Proč by někdo ale stavěl loď v lese a ne v přístavu? Každopádně jsou zřejmě stavitelé po smrti... kolem vraku se nechází lidská kostra a i jejich vybavení se zde také povaluje.

Kruh slunce

Mágové ohně si nemohli vybrat lepší místo pro svůj kruh slunce. Leží na jednom nejodlehlejším místě Khorinisu a dostat se k němu znamená buď jít velkým lesem nebo dlouhou cestou kolem pyramidy. Když stojíte blízko kruhu, cítíte i slyšíte jemné dunění a chvění země.

Černý trol

Težko říci jak je tento obr starý, ale je zakreslen jako jediné zvíře na mapě, takže zřejmě hodně dlouho. V jeho doupěti se nachází spousty ceností a zbraní z válečníků, kteří se ho pokusili zabít. Jeho původ je ale neznámý... vytvořil ho nějaký mocný mág, zmutoval snad a vyvinul se tak z obyčejného trola? Co myslíte?

Ornament v dole

Neobvyklý ornament v dole poblíž Dexterova tábora. V žádném jiném dole se tento znak nenachází. Možná tento důl nějak souvisí s mágy ohně, kteří měl podobné znaky v G1 ve svém chrámě ve Starém táboře. Je pravda, že se tento důl hemží nemrtvými.

Kostlivec

Pokud budete chtít vykrást věž hradu v hornickém údolí, čeká vás nemilé překvapení. Jednak budete potřebovat dva klíče na otevření dveří a také vám po vyloupení truhlice ve věži vpadne do zad kostlivec, který se vyvolá po otevření jediné truhly, která se tam nachází. Ve truhle se nachází zlatý náhrdelník a prsten ochrany.

Magický golem

Magický golem byl vyvolán mágy, pro zkoušku noviců, kteří se chtějí stát mágy ohně. Jde zabít pouze posvátným kladivem, kterým vedl útok proti golemovi, který se zdál nesmrtelný, samotný Rhobar a jediným úderem ho zabil. Kladivo stále funguje, takže i magický golem vyvolaný mágy se sesype po jedné ráně.

Pište své názory, nechte svoji fantazii pracovat a napište vaše verze o těchto zvláštních místech...

EDIT 19.5.2008: Přidán Kostlivec
EDIT 22.5.2008: Přidán Magický golem
Naposledy upravil Zero dne čtv 20. bře 2008 14:11:13, celkově upraveno 3
Uživatelský avatar
Zajdaz
Uživatel
 
Příspěvky: 45
Registrován: sob 01. zář 2007 11:15:16

Příspěvekod Morrisst » čtv 20. bře 2008 11:30:51 » Re: Podivný bandita
O něm vím, ale jediná podivná věc na něm mi přišla že má 40. level a ostatní banditi mají okolo 10. levelu. Občas když jsem mlátil bandity hned vedle něj, on nic nedělal, nebo když jsem zaútočil na něj, ostatní banditi nedělali nic ( jako by tam ani nepatřil :] ). Ale je možný že měl mít nějakou úlohu, vzheldem k tomu že se jmenuje jen Stráž, tak asi jen malou úlohu , třeba podat jen nějaký informace apod.
Uživatelský avatar
Morrisst
Uživatel
 
Příspěvky: 313
Registrován: sob 01. zář 2007 11:35:06
Bydliště: Praha

Příspěvekod Fleischwanze » čtv 20. bře 2008 12:59:19 » Re: Podivný bandita
Také si na něj pamatuji.
Jednou se mi stalo, že se skutečně nezapojil do bitky a zůstal stát opodál. Po druhé se choval jako regulérní bandita a napadl mě.
Jediné, na co jsem přišel je, že do tábora nemusíte jít pouze přes most, ale i jakousi vedlejší cestou, kde právě stojí on. Řekne vám, že pro vás existuje jediná cesta, a ta vede přes most. Když ho neposlechnete, tak se do vás pustí i ostatní banditi.
Erfahrung +10
Uživatelský avatar
Fleischwanze
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 20. bře 2008 8:27:16

Příspěvekod Zero » čtv 20. bře 2008 14:00:33 » Re: Podivný bandita
Tak tím se vysvětluje to,proč se jmenuje stráž. btw. co takhle udělat z tohohle topicu Záhady v G2:A?
Uživatelský avatar
Zero
Uživatel
 
Příspěvky: 1582
Registrován: sob 01. zář 2007 8:51:50

Příspěvekod Ongen » čtv 20. bře 2008 14:14:04 » Re: Záhady a tajemná místa
Nemrtvi sou v lesich proto ze Beliar planuje ovladnout svet a tohle sou jeho skryte sily v lese ktere budou nicit urodu na farmach.
¶▅c●▄███████||▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅||█~ ~:~:~ :~ :►
▄██ ▲  █ █ ██▅▄▃▂
███▲ ▲ █ █ ███████
███████████████████████►Imigrujte a zajištěte práci, dopravu, bezpečnost.
◥☼▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙☼◤
Uživatelský avatar
Ongen
Uživatel
 
Příspěvky: 319
Registrován: ned 02. zář 2007 6:12:16
Bydliště: Most

Příspěvekod Zero » čtv 20. bře 2008 14:16:02 » Re: Záhady a tajemná místa
úrodu ničí spíše banditi. Ti nemrtví se tam v podstatě bezdůvodně poflakujou,ale nějaký důvod to mít musí
Uživatelský avatar
Zero
Uživatel
 
Příspěvky: 1582
Registrován: sob 01. zář 2007 8:51:50

Příspěvekod Ongen » čtv 20. bře 2008 14:18:51 » Re: Záhady a tajemná místa
Aby hrac nemusel zabijet jen blby zvirata jako vlky, stinove selmy a temne ovce
¶▅c●▄███████||▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅||█~ ~:~:~ :~ :►
▄██ ▲  █ █ ██▅▄▃▂
███▲ ▲ █ █ ███████
███████████████████████►Imigrujte a zajištěte práci, dopravu, bezpečnost.
◥☼▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙☼◤
Uživatelský avatar
Ongen
Uživatel
 
Příspěvky: 319
Registrován: ned 02. zář 2007 6:12:16
Bydliště: Most

Příspěvekod Václav » čtv 20. bře 2008 14:45:29 » Re: Záhady a tajemná místa
neni to náhodou tim že v lesích sou hřbitovy......????....to podle mě neni nijak moc záhadný.... :wink:
Uživatelský avatar
Václav
Nehasnoucí pochodeň
 
Příspěvky: 702
Registrován: čtv 13. pro 2007 19:26:29
Bydliště: malebná vesnička Loukov

Příspěvekod desing » sob 22. bře 2008 16:43:42 » Re: Záhady a tajemná místa
asi to jsou mrtvoly po skretí válce
desing
Trvalý ban
 
Příspěvky: 23
Registrován: sob 08. bře 2008 18:56:06

Příspěvekod Freelancer » stř 26. bře 2008 22:56:25 » Re: Záhady a tajemná místa
- Straze jsou v celem gothicu pomerne dosti problemovym mistem, uz proto, ze engine se od jednicky moc nezmenil. Kdo hral G1, tak vi, ze kolem hradnich strazi se dalo projit s vytazenou zbrani. V G2 je to vyresene tak, ze jeden se pta a druhy hlida vytazeni zbrane. Je to proste slabe misto enginu, tak to tak berte. Tady tahle straz je tam, aby nahodou nesli z druhe strany kolem veze a taxe nevyhli straznemu na moste.
- Doporucuju nastudovat zaklady nekromancie. Magie, jakozto cira energicka esence, ma v nasem svete tendence se shlukovat a shromazdovat v predmetech. Predmet, at uz je jakykoliv, ma jak urcitou kapacitu pojimat magii, tak urcitou schopnost magii prejimat z prostredi. No a lidske telo, zvlaste v kombinaci s lidskou mysli, je obrovskym vodice a katalyzatorem magicke energie. At uz v podobe cloveka ziveho, kde vysledkem muze byt mag ci v podobe nemrtve, kde vysledkem je cokoliv od nemrtveho goblina az po mocneho archona. No a protoze hrbitovy byly odjakziva mistem s vysokou kapacitou lidskych tel, je velmi pravdepodobne, ze se nejaci mrtvi objevi tam.
Freelancer
Uživatel
 
Příspěvky: 77
Registrován: sob 01. zář 2007 13:07:35

Příspěvekod draonian » pon 31. bře 2008 19:55:08 » Re: Záhady a tajemná místa
vyreseni: straz hlida jak uz bylo receno ten TAJNY vchod do veze a dexova campu a nemrtvej je vedle hrobky tak je jasny ze tam bude kdyz je tam i undead miniboss. ale me zajima tohle:

zahada cislo

3. hele vidim bobule (BUUUM) hele cernej troll .

Proc se jmenuje goblini?? roste blizko goblinu ale proc vedle trolla?? troll a goblin jsou mozna opice ale rozdil je v tom jak bojuji a kde jsou zbrane?? tak proc tohle neni taky special jako aloe vedle trolla proc to neni trolluv koren??
COME BACK I WONT HURT U!! ha it s i lied


podte si zahrat heu gladiatus na server 2 http://www.gladiatus.cz
Uživatelský avatar
draonian
Uživatel
 
Příspěvky: 36
Registrován: pon 07. led 2008 21:19:10

Příspěvekod Freelancer » pon 31. bře 2008 21:19:13 » Re: Záhady a tajemná místa
- Proc se rozmaryna jmenuje rozmaryna? Proc je tymian tymian? Az mi na tohle odpovis, tak ja ti reknu, kterou goblini jeskyni jsme spolu prolezli. :wink:
Freelancer
Uživatel
 
Příspěvky: 77
Registrován: sob 01. zář 2007 13:07:35

Příspěvekod Ongen » úte 01. dub 2008 6:00:04 » Re: Záhady a tajemná místa
Goblini bobule se urcite jmenuji podle nejake nahodne udalosti s goblinem :D . Napriklad pred 1000 se jeden praclovek nasel rostlinku, a hup sejmul ho goblin, tak te rostlince ostatni rikali goblini bobule.
¶▅c●▄███████||▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅||█~ ~:~:~ :~ :►
▄██ ▲  █ █ ██▅▄▃▂
███▲ ▲ █ █ ███████
███████████████████████►Imigrujte a zajištěte práci, dopravu, bezpečnost.
◥☼▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙☼◤
Uživatelský avatar
Ongen
Uživatel
 
Příspěvky: 319
Registrován: ned 02. zář 2007 6:12:16
Bydliště: Most

Příspěvekod Greg » úte 01. dub 2008 14:28:21 » Re: Záhady a tajemná místa
2) Kostlivce přitahují hrobky.
Naposledy upravil Greg dne čtv 03. dub 2008 15:30:34, celkově upraveno 5
Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 1928
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...

Příspěvekod Ongen » úte 01. dub 2008 15:07:30 » Re: Záhady a tajemná místa
1. Goblini jsou sikovna stvoreni, asi se jim jeskyne libila ale slmu by nezvladli a tak...
2. Tu tam mohly udelat vezni nebo Paladinove aby mohly dopravovat rudu (opres kopec by jim to slo blbe)
Nebo se taky zformovala nasledkem padu Bariery
3. Drak v G2 je mocne magicke stvoreni ktere pretvari prostredi podle sveho zivlu. Kvuli tomu okolo ohniveho vyrostla sopka, ledovy nechal zamrznout NC atd.
4. Beliar je proste mocnej a muze delat takovyhle rozsahly akce. Okolo ostrva je mlha a lode co budou proplovat tak ztroskotaji nebo nic neuvidi.
5.Ty stavby co tam jsou sou jednoduche a z kamene takye mohou vydrzet cela milenia. Ty posvatna mista znicil Adanos.
6. Malokdo vydrzi zit pres 1000 let.
7. Stvoril je Adanos spolu s ostatnimi zviraty.
¶▅c●▄███████||▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅||█~ ~:~:~ :~ :►
▄██ ▲  █ █ ██▅▄▃▂
███▲ ▲ █ █ ███████
███████████████████████►Imigrujte a zajištěte práci, dopravu, bezpečnost.
◥☼▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙☼◤
Uživatelský avatar
Ongen
Uživatel
 
Příspěvky: 319
Registrován: ned 02. zář 2007 6:12:16
Bydliště: Most

Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé