Menu

Strategie v rozdělování dovednostních bodů

Volný pokec o Gothic 2: The Night of the Raven.
Příspěvekod Milhaus » pát 01. lis 2013 22:22:15 » Re: Strategie v rozdělování dovednostních bodů
Tož to se mi nestávalo, že by mě zrovna tyto obludy zabily, nebo skoro zabili :).

Jo, hráč může mít smůlu a při 30% šanci na kritický zásah, vždy kritický zásah nedat. Totéž na 60%. Tedy i jako mistr by si mohl škudce pižlat na 10 seků.

S mistrovským mečem a silou 60, jej zabiješ vždy na seky tři. Protože i když nedáš kritický, vždy ho dost zraníš. A s 20% už není moc rozdíl, mezi těmi 30%. Tedy vyjde to nastejno. Ale já tedy hrál OLOG s tím, že jsem věděl na co útočím a kdy a nespěchal jsem, takže jsem měl 100% jistotu, že danou obludu prostě zabiju a že mě nezraní/nezabije.

Proto jsem tak vždy umřel nějak trapně (třeba pádem atd).
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5419
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Trol » stř 13. lis 2013 5:35:24 » Re: Strategie v rozdělování dovednostních bodů
TAk polni skudci nemaj sanci. Aice je pizlam, ale pouzivam taktiku 2seky a krok dozadu. Kolikrat se poveda aniz by me 1 kousli. Proste pohodicka ;).
Obrázek
Uživatelský avatar
Trol
Uživatel
 
Příspěvky: 113
Registrován: pon 08. črc 2013 16:55:31
Bydliště: Milevsko JČ kraj

Příspěvekod Emperor » stř 13. lis 2013 10:12:46 » Re: Strategie v rozdělování dovednostních bodů
Jo, útoky nepřátel se dají odpozorovat a při troše šikovnosti jsi schopný se silou 10 a klackem v ruce sejmout skřeta nebo trola bez jediného zranění. Chce to jen oooobrovskou trpělivost, viď Milhausi?
Uživatelský avatar
Emperor
Templář
 
Příspěvky: 4331
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Na trola šikovný být nemusíš.
Zuby
Uživatelský avatar
Delicius169
Uživatel
 
Příspěvky: 546
Registrován: pon 23. lis 2009 9:27:11

Příspěvekod N0n3 » sob 16. lis 2013 19:57:46 » Re: Strategie v rozdělování dovednostních bodů
Milhaus píše:
Střelec:
10. level - obratnost 59 (s prstenem mistrovský meč a skládaný luk)
11. level - kapsaření (10 VB)
12. level - síla 20
13. level - síla 29
14. level - síla 34
15. level - síla 39
16. level - síla 44
17. level - síla 49 (zde to už většinou nevydržím, použiji předměty na zvedání síly, innose atd a sílu se už neučím, postupem času hodně povyroste pomocí tabulek a věcí)
18. level - jednoruční meč 20
19. level - jednoruční meč 29
končí první kapitola, většinou
20. level - jednoruční meč 34
21. level - jednoruční meč 39
22. level - první jazyk stavitelů (5VB)
23. level - druhý jazky stavitelů (10VB)
24. level - třetí jazyk stavitelů (15VB) - přečtu si tabulky zvedající schopnosti krom obratnosti a luků
25. Luk - 20
25. Luk - 29
26. Luk - 39
27. Luk - 44
28. Luk - 49
29. Luk - 54
většinou zde +/- přečtu tabulky zvedající luk
Pak se učím už jen obratnost. Ty luky a obratnost lze i střídat, podle potřeby, ale luk je dobré zvednout co nejrychleji, aby bylo možné použít tabulky jej zvedající co nejdřív.

mě by zajímalo, proč je výhodnější těch 50 VB dát do síly za střelce ? neni lepší rychle vylepšit ten luk když je na 10 a akorát dokupovat šípy ?
Thenns. I fucking hate Thenns.
Uživatelský avatar
N0n3
Uživatel
 
Příspěvky: 283
Registrován: ned 06. kvě 2012 10:09:13
Bydliště: Somewhere in Nevada

Protože ze začátku víc bojuješ mečem. A je výhodnější co nejrychleji ukončit vývoj síly a můct použít předměty jí zvedající, než hrát celou hru se sílou 10 a nosit u sebe tuny věcí, které by jí mohli zvednout. Luk a obratnost ti při hře na střelce neuteče a budeš jí rozvíjet zbytek hry.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5419
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod N0n3 » pon 18. lis 2013 16:17:49 » Re: Strategie v rozdělování dovednostních bodů
Aha, ja totiz zrovna hraju za strelce a prislo mi divny nechat si luk na 10 az do 25. levelu.
Thenns. I fucking hate Thenns.
Uživatelský avatar
N0n3
Uživatel
 
Příspěvky: 283
Registrován: ned 06. kvě 2012 10:09:13
Bydliště: Somewhere in Nevada

tak ona to není obecná strategie - nejlepší, kterou musí dělat všichni :). To jsem psal, jak jsem to dělal/dělám já. Každý má samozřejmě svojí a je možné, že za střelce není vůbec nutné rozvíjet sílu a stačí jen opravdu luky a obratnost.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5419
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod N0n3 » úte 19. lis 2013 16:09:20 » Re: Strategie v rozdělování dovednostních bodů
no já teď mám 64 obratnosti tudiž můžu nosit mistrovský meč... hraju to s Nature's Fury takže tam mám enchantnutej luk s damagem sice jen 42 ale přidává tuším 5 k obratnosti takže bych měl mít 69... ale jakmile najdu luk s poškozením větším než 47 tak ho vyměním, problém je že nevím kde, většinou obchodníci maj nejdřív těch pár slabých luků a potom už hned ty s obratností 90 atd
Thenns. I fucking hate Thenns.
Uživatelský avatar
N0n3
Uživatel
 
Příspěvky: 283
Registrován: ned 06. kvě 2012 10:09:13
Bydliště: Somewhere in Nevada

Příspěvekod Emperor » úte 19. lis 2013 19:49:23 » Re: Strategie v rozdělování dovednostních bodů
N0n3 píše:ale jakmile najdu luk s poškozením větším než 47 tak ho vyměním, problém je že nevím kde, většinou obchodníci maj nejdřív těch pár slabých luků a potom už hned ty s obratností 90 atd


A co skládaný luk? (poškození 65)

Skládaný luk můžete najít v truhlici v jeskyni u vypáleného tábora s ještěry, který se nachází nedaleko Orlanovy taverny. Také jej lze koupit u Bospera ve druhé a u Jory v 1.kapitole.
Uživatelský avatar
Emperor
Templář
 
Příspěvky: 4331
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod N0n3 » úte 19. lis 2013 20:25:57 » Re: Strategie v rozdělování dovednostních bodů
jo super, ten má požadavky 60 takže ho budu moct používat, díky
Thenns. I fucking hate Thenns.
Uživatelský avatar
N0n3
Uživatel
 
Příspěvky: 283
Registrován: ned 06. kvě 2012 10:09:13
Bydliště: Somewhere in Nevada

Příspěvekod Milhaus » úte 19. lis 2013 22:19:34 » Re: Strategie v rozdělování dovednostních bodů
Luky prodává i žena Sekoba. Tá má tuším přímo skládaný luk v inventáři. Skládaný luk je pak právě vhodný v kombinaci s mistrovským mečem.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5419
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Válečník - hlavně obouručné zbraně, kuše a síla
Lovec - jednoručné zbraně, obratnost a především LUK
Mág - mana hlavně a pak dovednosti ( kruhy, runy...)
Obrázek
Uživatelský avatar
xXBezejmenýXxCZ
Uživatel
 
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 31. črc 2014 14:35:40
Bydliště: mora soul

Příspěvekod Beowulf » ned 01. zář 2019 10:15:05 » Re: Strategie v rozdělování dovednostních bodů
Nerad ozivuji mrtvou diskusi. Vlastne kecam.
Ale jak tu nekdo psal ze DMG Udělěno=[(damage zbraně+síla)-odolnost kreatury]/10

Je to dost mozny, ja mel silu 60, zbran dmg 60 a zabijel jsem mrchozrouta na 4 rany. A pak treba hned na dve. Takze verim ze je to deleno temi 10
To ze Millhause zabiji skrety klackem je tim ze ve hre je minimalni dmg asi 5 bodu, zadna rana nikdy neda mene, v G1 to byl 1 bod
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1072
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé