Menu

Otázky od začátečníka

Nemůžete se ve hře někam dostat? Zde Vám poradíme.
Pravidla fóra
  • Sekce Zákysy má pomoct uživatelům v případě, že mají nějaký herní problém, proto je nutné, aby byla přehledná - tak, aby se uživatelé hledající konkrétní radu nemuseli probírat hromadou nic neřešícího balastu (spamu).
  • Proto bude jakýkoliv spam bez varování smazán a každý spamující uživatel tvrdě postihován
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
Příspěvekod cossacksII » ned 08. črc 2012 11:51:47 » Otázky od začátečníka
Ahoj všem :).

Jsem začátečník v této hře ( Dostal jsem se už do Montery) a začala mne tato hra hodně bavit. Tak jsem se chtěl zeptat na pár pitomých otázek.

1) Je někde ke stažení čeština, kde když mluví nějaký NPC, tak mi dole na obrazovce to ukáže v českých titulkách? Zajímal by mě totiž příběh a někdy nestíhám překládat co to vůbec říkají. ( Jinak češtinu tam vloženou mám, ale jen tu základní, patch nainstalovaný žádný nemám )

2) Pomáhají v boji hodně pomocníci nebo jsou na nic? Měl jsem teď Coppera ( dostal jsem ho na začátku v Reddocku ) a teď mi před Monterou umřel v řece, takže nemám žádného k dispozici :/.

add 2) V monteře jsem narazil na NPC jménem Ašton ( Ashton ) a měl jsem nabídku mu říci, jestli nepůjde se mnou ( být společníkem ). No ale jakmile jsem na to kliknul, tak se ke mě nepřidal a nemluví teď se mnou. Tak připojí se ke mě až dobiju Monteru?

3) U trenérů si za zlaťáky nemůžu vytrénovat např. sílu úplně na max. Tak mohu se učit další dovednosti ( např. tu sílu, atd ) až dostanu další úroveň nebo to závisí do jakého nového města přijdu?