Menu

FAQ - Community Patch 1.7+ (zákysy)

Nemůžete se ve hře někam dostat? Zde Vám poradíme.
Pravidla fóra
  • Sekce Zákysy má pomoct uživatelům v případě, že mají nějaký herní problém, proto je nutné, aby byla přehledná - tak, aby se uživatelé hledající konkrétní radu nemuseli probírat hromadou nic neřešícího balastu (spamu).
  • Proto bude jakýkoliv spam bez varování smazán a každý spamující uživatel tvrdě postihován
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 10:26:07 » FAQ - Community Patch 1.7+ (zákysy)
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 10:33:53 » 1. FAQ
Helma prvního paladina & pokladnice v Geldernu

  • Helmu prvního paladina už nenajdete v domě šamanů ve chrámu v Geldernu, ale v pokladnici pod domem šamana Grimbolla. V ní také najdete klíč ke vstupním dvěřím do hlavní pokladnice města (obsahující mj. prsten starého alchymisty a zapomenutou truhlu) střežené dvěma skřety.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 10:37:47 » 2. FAQ
Druhá katana

  • Druhou katanu už hráč nedostane od Angara, nalézt ji lze těsně před vchodem do hrobky Haran Hoa (na severozápadním výběžku Varantu) v rukou jejího původního majitele. Obrázek
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 10:41:50 » 3. FAQ
Saturasův klíč ke chrámu Al Shedim

  • Poslední klíč ke dveřím chrámu Al Shedim vám Saturas dá až poté, co budete mít ostatní čtyři.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 10:51:02 » 4. FAQ
Kouzlo "Skupinová hypnóza"

  • Od Larese dostanete při plnění jeho úkolu v Geldernu svitek "Skupinová hypnóza" - působí stejně jako kouzlo spánek, ale ne na jednu osobu, nýbrž plošně. Výrazně vám tak usnadní přivlastnění si dvou zlatých misek a obsahu tajemné truhly u Groka, kolem kterých jinak neustále prochází stráže.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 10:54:26 » 5. FAQ
Nemůžu vykrýt silný útok protivníka se dvěma meči

  • Není to bug, tuto změnu přináší patch 1.73 - silný útok se dvěma zbraněmi jde vykrýt už jedině štítem.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 10:58:09 » 6. FAQ
Reputace v Mora Sul

  • Od CP 1.7+ dochází k malé změně při získávání reputace v Mora Sul - za úkoly "Meč pro Gonzalese" a "Dlužní úpisy pro Gonzalese" získá hráč pět bodů místo deseti a za úkoly "Chrámový otrok Orknarok" a "Porazit Paladina v aréně" po pěti bodech získá.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 11:08:19 » 7. FAQ
Rytířský a Paladinský štít, Lehká rohatá a Rohatá helma a Královská koruna

  • Od CP 1.7+ už lze legálně přijít k těmto helmám a štítům (neobnošeným)

    - Rytířský štít se nachází v jeskyni zlobrů mezi Monterou a Derecovou farmou u Trelisu

    - Neobnošený Paladinský štít je k nalezení uvnitř kamenného kruhu na severní straně treliské zátoky

    - Lehká rohatá helma je ke koupi u několika obchodníků se zbraněmi a zbrojemi, zadarmo si ji můžete přivlastnit v Nordmaru, kde je šípy nastřelená k posedu (hned u něj je jeden z Královských šťovíků) v kaňonu vedoucím od Osmunda na západ

    - Rohatá helma je v první části Akaschovy hrobky na hromadě kamení

    - Královskou korunu už lze získat i bez cheatů a to - jak jinak - od Rhobara, konkrétně násilnou cestou.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 11:21:51 » 8. FAQ
Některé zbraně už nelze koupit

  • Některé obzvlášť silné zbraně už nelze koupit, získat se dají pouze v Zapomenutých / Tajemných truhlách, na některých speciálních místech nebo jen přes Marvin mode.

    - Hůl mága vody: pouze ve 45. Tajemné truhle
    - Luk Tichá smrt: v Zubenově pokladnici v Ishtaru
    - Meč démona: pouze přes Marvin Mode
    - Válečná kuše: jen ve 42. Zapomenuté truhle
    - Válečná sekera barbara: k prodeji jen u Kalana z Klanu Ohně
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 11:28:20 » 9. FAQ
Vyvolaná monstra - spolubojovníci

  • Ať už si vyvoláte na pomoc goblina nebo démona, NCP je budou považovat za nepřátele a zaútočí na ně. Pokud se od svých vyvolaných spolubojovníků vzdálíte na víc jak 50 metrů, aniž byste jim dali příkaz k čekání, automaticky zemřou.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 29. črc 2010 13:09:04 » 10. FAQ
Poškozená, pevná, opravená a zdobená truhla

  • Ve hře jsou k nalezení tyto čtyři nové truhly - a jsou součástí úkolu "Kde je guru" přidaném CP 1.7. Lze je otevřít jen v předem daném pořadí a po jejich otevření se okolo nich objeví jejich strážci (mj. s velice zajímavými věcmi v inventáři). Každá truhla pak obsahuje klíč k té následující a knihu s vodítkem, kde ji hledat.

    První truhla ("Poškozená") je na jednom z ostrovů u Bakareshe, druhá ("Pevná") v jeskyni mezi Bragou a Ben Erai, třetí ("Opravená") v ruinách nad Sildenem a poslední čtvrtá ("Zdobená") nad jeskyní stínové šelmy u hrobky Baldara v Nordmaru. Tam získáte teleportační svitek, který vás vezme ke Guru, který vám tak strašně (v původních verzích hry) zabugoval hru a máte tak možnost mu to vrátit, čímž úkol "Kde je guru" splníte.
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03

Příspěvekod Watty Watts » čtv 15. zář 2011 15:53:34 » 11. FAQ
Učení dovedností, perků a kouzel

  • Oproti původním verzím hry se mění spousty věcí okolo učení se dovedností, atributů a magie. Většinu lze najít v manuálu ke Community Patchi, ale vzhledem k tomu, že manuály čte málokdo, tak alespoň ochutnávka.

    - atributy síla, obratnost a znalosti prastarých se můžete libovolně učit do hodnoty 250. Pak se cena jak dovednostních bodů, tak zlaťáků zdvojnásobí.

    - pro většinu dovedností a kouzel budete muset splnit přísnější podmínky, abyste se je mohli naučit. Funguje tu navíc "strom" dovedností, takže se např. mistrem zlodějem můžete stát až tehdy, co umíte všechny předchozí kapsářské dovednosti, vyvolat armádu temnot se vám (bez svitku) povede až poté, co se naučíte mistrovskou magii temnoty atd.

    - některé neaktivní perky byly zprovozněny - mágem ohně se naučíte u Karrypta, jed vás naučí míchat třeba Aldo nebo Rasul a výbušné šípy se naučíte vyrábět od Vibalda.

    - vyrábět ostré šípy se naučíte z knihy, kterou má na prodej Bram u Sildenu. Koupit si ji můžete poté, co splníte úkol se stříbrnými vlky. Stojí sice 5000 zlatých, ale +35 zranění za každý zásah je slušný bonus.

    - výroba jedu je celkem zajímavý perk - můžete otrávit svou zbraň, šípy nebo ostré šipky. Jed za necelou minutu ubere asi 200 hp.

    - vylepšit róby: všechny róby (včetně farmářských, nomádských a hraničářských oděvů) mají o 100% lepší obranné statistiky. Stačí obléct a hotovo.

    - vylepšit brnění: všechna brnění mají o 25% lepší odolnosti. Efekt je znát až když ho máte na sobě, v inventáři má stále původní hodnoty.

Ve výstavbě
There is only one way to come into this world but so many ways to leave.
Uživatelský avatar
Watty Watts
Uživatel
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 25. led 2009 12:56:03


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron