Menu

Na kolik procent hodnotíte Arcanii: Gothic 4?

Všeobecná diskuze o Arcanii
Pravidla fóra
  • Uzamčená témata lze v odůvodněném případě opět otevřít - pokud nikdo nebude o uzavřená témata jevit delší dobu zájem, budou smazána..
  • Dbejte na to, aby měly vaše příspěvky výpovědní hodnotu, zvláště v obecné diskuzi se bude toto pravidlo uplatňovat ve větší míře..
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
  • V žádném případě se zde nebude tolerovat jakákoliv zmínka o nelegálně staženém softwaru, příspěvky s rasistickým obsahem a příspěvky s obsahem napadajícím jiné uživatele - autoři těchto příspěvků budou opět po zásluze odměněni..
  • Pokud si s něčím nevíte rady, raději napište soukromou zprávu moderátorovi příslušné sekce..
  • Pokud založíte téma s dotazem a některá z odpovědí vám pomůže - napište to tam, ať je jasné, co vám pomohlo.

Na kolik % hodnotíte Gothic 4?

100 % - Nemám co vytknout
3
3%
95 %
0
Žádná hlasování
90 %
1
1%
85 %
2
2%
80 %
2
2%
75 %
4
5%
70 %
5
6%
65 %
3
3%
60 %
5
6%
55 %
3
3%
50 %
8
9%
45 %
1
1%
40 %
5
6%
35 %
2
2%
30 %
2
2%
25 %
2
2%
20 %
5
6%
15 %
0
Žádná hlasování
10 %
2
2%
5 %
5
6%
0 % - Gothic 4 u mě absolutně propadl!
27
31%
 
Celkem hlasů : 87

Příspěvekod Lord Hagen » pát 27. čer 2014 13:19:52 » Re: Na kolik procent hodnotíte Arcanii: Gothic 4?
50% ako Arcania... 0% ako Gothic4. Gothic (zatiaľ) pre mňa skončil Gothicom 3 (bez datadisku). Arcaniu som si zahral a nebolo to zase tak hrozné. Nič čo by uchvátilo, ale nič čoby zase urazilo, taká klasická priemerná hack and slash rpg. Ale ak mi chce niekto nahovoriť, že sa jedná o Gothic tak ma tým pekne podráždi... a ak na tom trvá.... tak má ta hra u mňa 0.
Uživatelský avatar
Lord Hagen
Uživatel
 
Příspěvky: 125
Registrován: pon 09. lis 2009 21:22:48

Příspěvekod N0n3 » ned 01. kvě 2016 23:08:17 » Re: Na kolik procent hodnotíte Arcanii: Gothic 4?
Tak jsem si Arcanii konečně zahrál, a po týdnu dohrál.. pokud bych to měl hodnotit samostatnou hru, Arcania, tak bych určitě dal tak 75% minimálně.. ano, spousta věcí se mi tam nelíbila, např. obtížnost dostat se do starých lokací když už jste ve hře dál, lineárnost příběhu, obtížnost některých úkolů (tím samozřejmě myslím to jak byly jednoduché) a celkově to vodění za ručičku, ale určitě to není tak že by hra neměla co nabídnout.. Má například dost dobrou grafiku, super hratelnost, příběh.. bojový systém mě oproti ostatním gothicům nadchl, nic tak dobrého jsem vážně nečekal.. asi bych teda zvýšil rychlost útoku a reakční dobu nepřátel, ale zase žádny Dark Souls bych z toho nedělal, přece jen je to Gothic, aspoň názvem.. no a jedna z nejlepších věci jsou vedlejší úkoly a to že je hra bere skoro jako ty hlavní, je jich i dost, tak že občas už je ani nebudete mít chuť plnit (což je dobře, lepší než se nutit pokračovat v příběhové lince a postoupit dál když nechcete) strom dovedností, inventář, taky dobré... taky se mi líbí štíty, všechny druhy útoků, systém výdrže, dobíjení many.. je to spíš taková energie než mana, kterou známe z předchozích dílů.. co se mi ale nelíbilo je to, že v JoWoodu udělali dobrý základ a pak se na to vykašlali.. mají dobrou grafiku, příběh, hratelnost, bojový systém, ale chybí věci jako spánek, kovářství v opravdové kovárně, něco jako bossové aby to nebylo jen tupé zabíjení kostlivců dokola, postupujete ve hře jen v jedné přímce, nebo prostě obyčejné věci jako vymyslet postavám jiné obličeje, ve hře jsem viděl tak 10 unikátních obličejů, všechny ostatní NPC se lišily pouze oblečením, helmou atd... přitom všechny tyhle věci by se dali nějak pořešit a byla by z toho tak úžasná hra že by nikomu nevadilo že se to tolik liší od Gothica, protože by to bylo ještě lepší.. nicméně i tak musím říct že mě tak hra vážně bavila, i díky té lineárnosti jsem se těšil na to co bude v příběhu dál, ikdyž více volnosti by neuškodilo, ale i tak.. bojový systém za nejlíp, konečně se dalo bojovat s více protivníky na ráz a i tak si to uchovalo nějakou obtížnost, že všechny útoky nebyly hned AoE.. taky bylo hustý že golemové umí zvednout a házet po vás šutry, ne jak z ostatních dílů že priběhli a chtěli vás zbušit, prostě každý nepřítel má svůj moveset, heavy attack, block atd.. a ikdyž bych našel o hodně víc věcí co mě na té hře štvaly, tak i tak mě to pořád bavilo a zahrál bych si toho klidně víc v tomto stylu..
Thenns. I fucking hate Thenns.
Uživatelský avatar
N0n3
Uživatel
 
Příspěvky: 471
Registrován: ned 06. kvě 2012 10:09:13
Bydliště: Somewhere in Nevada

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé