Menu

Bojový systém

Všeobecná diskuse o datadisku ke G3.
Pravidla fóra
  • Uzamčená témata lze v odůvodněném případě opět otevřít - pokud nikdo nebude o uzavřená témata jevit delší dobu zájem, budou smazána..
  • Dbejte na to, aby měly vaše příspěvky výpovědní hodnotu, zvláště v obecné diskuzi se bude toto pravidlo uplatňovat ve větší míře..
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
  • V žádném případě se zde nebude tolerovat jakákoliv zmínka o nelegálně staženém softwaru, příspěvky s rasistickým obsahem a příspěvky s obsahem napadajícím jiné uživatele - autoři těchto příspěvků budou opět po zásluze odměněni..
  • Pokud si s něčím nevíte rady, raději napište soukromou zprávu moderátorovi příslušné sekce..
Příspěvekod Jack O'nell » čtv 20. lis 2008 16:11:45 » Re: Bojový systém
Další podle me stinná stránka datadisku, moc pozitiv sem zatím nenašel, když ti tojde stamina být bezbranný a čekat až se to dobije je podle děsná otrava, starej dobrej gothic 3 byl na tom mnohem lip, vazne uvazuju o tom, ze si u FS zrusim predplatne, ik dyz s cestinou me to bude treba bavit vic, zatim davam pravde podobne FS k ledu.
Uživatelský avatar
Jack O'nell
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 18. říj 2007 18:31:25

Příspěvekod Jardin » čtv 20. lis 2008 16:18:35 » Re: Bojový systém
Jack O'nell píše:Další podle me stinná stránka datadisku, moc pozitiv sem zatím nenašel, když ti tojde stamina být bezbranný a čekat až se to dobije je podle děsná otrava, starej dobrej gothic 3 byl na tom mnohem lip, vazne uvazuju o tom, ze si u FS zrusim predplatne, ik dyz s cestinou me to bude treba bavit vic, zatim davam pravde podobne FS k ledu.

Sice sem datadisk jeste nehral, ale pride me to docela dobrej krok ke stizeni hry. I kdyz to mohli udelat jinak - napr kdyz ti dojde stamina, davas o 50% mensi dmg - ale aspon na neco ti ta stamina je. Snad vydrz neni jen na beh, taky musis vydrzet neco v boji, nejsi stroj.
Uživatelský avatar
Jardin
Uživatel
 
Příspěvky: 228
Registrován: stř 02. črc 2008 23:41:35

Příspěvekod El Kamil » čtv 20. lis 2008 16:30:39 » Re: Bojový systém
Staminu beru jako oživení dost stereotypního systému... Výhodou je, že už od začátku má hrdina naučený perk výdrž vlka nebo jak se to jmenuje... stamina neubývá moc rychle a když dojde, tak stačí chvilku přeřadit na defensivní taktiku a až se trochu doplní zase mlátit...

A také jsem zjistil jednu velmi zajímavou věc... Rychlost obnovy staminy závisí na aktuálním zdraví hrdiny... když jsem měl málo, stamina se plazila jak slimák, ale když jsem měl plno, hned naskočila do plných :) I like that :)

Nicméně je naprostou nutností u sebe nosit nějaké lektvary na odstranění únavy nebo co to je... (šedý ukazatel staminy).. tuhle mi to dali ripperbeasti a už to nebyla taková legrace :)
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
El Kamil
Velkovévoda panství Česko-Gothického
 
Příspěvky: 5637
Registrován: pon 27. srp 2007 5:41:00
Bydliště: In the middle of nowhere

Příspěvekod Kofi » čtv 20. lis 2008 19:57:59 » Re: Bojový systém
Jardin píše:
Jack O'nell píše:Další podle me stinná stránka datadisku, moc pozitiv sem zatím nenašel, když ti tojde stamina být bezbranný a čekat až se to dobije je podle děsná otrava, starej dobrej gothic 3 byl na tom mnohem lip, vazne uvazuju o tom, ze si u FS zrusim predplatne, ik dyz s cestinou me to bude treba bavit vic, zatim davam pravde podobne FS k ledu.

Sice sem datadisk jeste nehral, ale pride me to docela dobrej krok ke stizeni hry. I kdyz to mohli udelat jinak - napr kdyz ti dojde stamina, davas o 50% mensi dmg - ale aspon na neco ti ta stamina je. Snad vydrz neni jen na beh, taky musis vydrzet neco v boji, nejsi stroj.

Souhlasím. Takhle to může člověka ,,donutit" investovat nějaký bodíky do staminy, což byla v G3 prakticky zbytečnost, pokud ste nechtěli sprintovat na větší vzdálenosti. Těším se :)
Cry.

Cry even more.
Uživatelský avatar
Kofi
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 1692
Registrován: stř 16. dub 2008 23:39:11

Příspěvekod Milhaus » pát 21. lis 2008 7:54:48 » Re: Bojový systém
hlavně by to mohlo úplně odstranit stereotypní klikání a umlácení nepřítele, za předpokladu, že tam dali i něco, co by se dalo nazvat bojovým systémem (narozdíl od g3).
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5851
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Blueman » ned 23. lis 2008 12:28:46 » Re: Bojový systém
Všimli jste si toho že hrdina může při boji dělat jakési úskoky?Když se dvakrát stiskne nějaké tlačítko pohybu(wasd),tak to hrdina provede.Nevim jak to bude užitečný přímo v boji ale vypadá to efektně...
Uživatelský avatar
Blueman
Uživatel
 
Příspěvky: 17
Registrován: sob 01. zář 2007 11:12:15

Příspěvekod El Kamil » pon 24. lis 2008 15:12:26 » Re: Bojový systém
Jj, taky jsem na to náhodou přišel, ale zatím jsem nenašel žádný způsob, jak to využít... ostatně, každý se dá uklikat, takže nač skákat jak jánošík...
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
El Kamil
Velkovévoda panství Česko-Gothického
 
Příspěvky: 5637
Registrován: pon 27. srp 2007 5:41:00
Bydliště: In the middle of nowhere

Příspěvekod SuFL!K » pon 24. lis 2008 16:13:01 » Re: Bojový systém
Hej tiež som si všimol že robí triky z mečom (povedzme :) neviem ako to nazvať ) Ke držíte pravé tlačítko a do toho stlačíte lavé.
Innos With You....
Uživatelský avatar
SuFL!K
Nováček
 
Příspěvky: 6
Registrován: stř 26. pro 2007 17:35:15

Příspěvekod Greg » pon 24. lis 2008 17:34:52 » Re: Bojový systém
Co znamená ten křížek?
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 2020
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...

Příspěvekod Wem » pon 24. lis 2008 17:37:51 » Re: Bojový systém
Mohlo by to znamenat, že v quickslotu máš pod dvojkou pochodeň, ale v inventáři žádnou (tipuju :)).
Uživatelský avatar
Wem
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 974
Registrován: sob 17. lis 2007 17:56:35

Příspěvekod Keldorn » pon 24. lis 2008 17:48:39 » Re: Bojový systém
Wem píše:Mohlo by to znamenat, že v quickslotu máš pod dvojkou pochodeň, ale v inventáři žádnou (tipuju :)).


A tipuješ správně. Pokud se zbavíš některé věci s quickslotu, tak ti na rozdíl od Gothicu 3 s lišty nezmizí, ale jenom se označí křížkem.
Uživatelský avatar
Keldorn
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 572
Registrován: čtv 08. lis 2007 21:18:25
Bydliště: Království bezejmenného hrdiny...

Příspěvekod winies » stř 26. lis 2008 13:49:58 » Re: Bojový systém
NO chcel by som len k tomu bojovemu systemu dodat že da sa to aj trocha inak vylepšit a to tak aby ste nemuseli čakat aby sa vam dobila energia stači ked sa nechatu kusnut od smrtaka alebo vas zrani mumia a nemusite čakat na energiu a normalne sekate jak v Gothic 3. :D
Gothic !!! najlepsia hra na SVETE!!!
Uživatelský avatar
winies
Nováček
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob 05. led 2008 22:08:06

Příspěvekod Dinik » stř 26. lis 2008 14:27:59 » Re: Bojový systém
Tak to se mi stalo taky, kousnul mě ripperbeast a od té doby staminu nepotřebuji a sekám i když ji mám na nule. Zvláštní.
Dinik
Uživatel
 
Příspěvky: 74
Registrován: sob 22. lis 2008 10:34:23

Příspěvekod Milhaus » stř 26. lis 2008 14:30:19 » Re: Bojový systém
tak to je vychytávka, která mluví za všechno :D.

Čím je víc hrdina nemocnej, tím líp a ne že z vás někoho napadne naučit se perk imunity proti nemocem, to by jste byli v řiti. :D
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5851
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Milhaus » stř 26. lis 2008 18:58:26 » Re: Bojový systém
Tak jsem zjistil, že bojový systém je ještě horší, než jsem myslel. Zkoušeli jsite někdo napadnout hned po startu Igola?

1. mezi bojem se klidně můžete vyspat v posteli (Igol počká) a to kolikrát chcete.
2. postavy začnou "utíkat" v momentě, kdy jim klesne život nebo stamina.
3. Pokud postavě klesne stamina na minimum, pokusí se o útěk. V tento okamžik (a potom už pořád) ovšm může klidně bojovat, i když nemá staminu tj. bude do vás pořád bušit, i když její ukazatel nebude ukazovat žádnou staminu.

4. První nabití staminy vydrží hrdinovy dlouho (klidně i 10-15 seknutí). Pokud ovšem jedno staminu úplně vyčerpáte na minimum až tak, že hrdina neseká, pak počkáte, až se nabije, tak seknete tak 3-4x, pak vám dojde. Pokud ovšem nenecháte poprvní staminu klesnout až na nulu a dobijete jí, vydrží dýl (můžete víckrát seknout).

5. Na staminu má opravdu velký vliv zřejmě i ono zdraví. Ne jen na její rychlost obnovy, ale zřejmě i na rychlost klesání.

6. Postava Igola je nesmrtelná. Respektive nedá se mečem porazit tak, aby ležela na zemi. I když už nemá žádný život, můžete do ní bučit donekonečna. Nebo alespoň mě se to tedy nepovedlo, jí dostat na zem. Kouzlem ohnivé koule jí ale zabít lze (ale definitivně) :). (nevím, jestli to tak bylo i v g3, ale zdá se mi, že ne).

7. I když jej zabijete přímo před očima všech stráží a NPC, nikdo ani nemukne a je jim to jedno.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5851
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé