Menu

Bojový systém

Všeobecná diskuse o datadisku ke G3.
Pravidla fóra
  • Uzamčená témata lze v odůvodněném případě opět otevřít - pokud nikdo nebude o uzavřená témata jevit delší dobu zájem, budou smazána..
  • Dbejte na to, aby měly vaše příspěvky výpovědní hodnotu, zvláště v obecné diskuzi se bude toto pravidlo uplatňovat ve větší míře..
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
  • V žádném případě se zde nebude tolerovat jakákoliv zmínka o nelegálně staženém softwaru, příspěvky s rasistickým obsahem a příspěvky s obsahem napadajícím jiné uživatele - autoři těchto příspěvků budou opět po zásluze odměněni..
  • Pokud si s něčím nevíte rady, raději napište soukromou zprávu moderátorovi příslušné sekce..
Příspěvekod winies » stř 26. lis 2008 22:27:11 » Re: Bojový systém
ja vam poviem takto cely bojovy system a vlastne cela hra je zle prepracovana uplne zle takze sa to ani neoplati hrat lebo dokym vyjde nejaky novy upraveny pathce bude aj čeština .
Gothic !!! najlepsia hra na SVETE!!!
Uživatelský avatar
winies
Nováček
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob 05. led 2008 22:08:06

Příspěvekod El Kamil » čtv 27. lis 2008 8:44:10 » Re: Bojový systém
No Inog (ne Igol) je nesmrtelný, protože je důležitý v příběhu.. kdybys ho zabil, tak by ses pak nedostal k úkolům u Gorna a Thoruse...
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
El Kamil
Velkovévoda panství Česko-Gothického
 
Příspěvky: 5637
Registrován: pon 27. srp 2007 5:41:00
Bydliště: In the middle of nowhere

Příspěvekod Milhaus » čtv 27. lis 2008 9:19:12 » Re: Bojový systém
no ale neprezentoval se gothic3 tím, že jsou tam všichni smrtelní?

(ono pokud chcípne jeden, tak by měl jít v příběhu nahradit někým jiným, což sice nebylo ani v g3, ale to je jedno).

Ale on není nesmrtelný, pouze se ho nedá omráčit. Zabít se ho dá.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5862
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod El Kamil » čtv 27. lis 2008 9:23:54 » Re: Bojový systém
V tom případě bych možnost zabít jej kouzlem bral jako Bug... Gothic 3 byl jiný v tom smyslu, že byl opravdu svobodný... mohls zabít každého (a na konci někdy i musel)... datadisk se vrací v určitém smyslu ke G2 a 1.. je tam určitá linie, ačkoli ne tak viditelná, po které jdeš ... a když si odkrouhneš nějakou důležitou npc, tak linie je v čudu... :)

Z toho, že ho nejde mečem omráčit, jde vidět jasná snaha zabránit tady tomuto...evidentně to ale nevychytali úplně :) měl bys čoveče někdy dělat betatestera :) nebo rovou vývojáře...
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
El Kamil
Velkovévoda panství Česko-Gothického
 
Příspěvky: 5637
Registrován: pon 27. srp 2007 5:41:00
Bydliště: In the middle of nowhere

Příspěvekod Milhaus » čtv 27. lis 2008 9:50:58 » Re: Bojový systém
no však betatestera u gothicu3 jsem dělal a ještě jsem za to zaplatil 1000 kč.

U gothicu3addon se ovšem betatestu nějak nehodlám moc účastnit, konec konců betaverze ani nevyšla :D.

Ale třeba to opravdu vychytají alespoň trochu, než vyjde čeština. Těžko říct. Nicméně si myslím, že třeba to, jak tam nechali ty věci z gothicu3, které nejdou vzít, že to neodstraní a dost dobře nechápu, proč to tam je. Vzhledem k tomu, že to nejde vzít, museli zřejmě u každé té věci nastavit, aby se vzít nedala. Potom mi poněkud uniká, proč to tedy neodtranili zrovna, nebo proč alespoň nenastavili, aby vůbec nespouštěla animace pohybu braní (tj, aby se ten předmět vůbec nedal zaměřit, jako předmět).

Bojový systém taky příliš nezmění, v základu. Výdrž se dala dokonale využít k lepšímu a reálnějšímu způsobu boje, ale zde se to rozhodně nepovedlo (ačkoliv má alespoň nějaký smysl, o proti g3). Přitom těch možností, jak výdrž využít v boji i mimo něj je tolik, že ta, kterou zvolili se mi jeví jako absurdní. (zvlášť, když to u NPC nefunguje a ty klidně mohou mlátit výdrž/nevýdrž). A to nemluvím o tom úletu s onemocněním, jak tu psali.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5862
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod El Kamil » čtv 27. lis 2008 9:53:59 » Re: Bojový systém
Co se té výdrže týče, tak nevím nevím... abych se přiznal, tak jsem nikdy nezpozoroval, že by npc útočily, když nemají výdrž... spíš naopak...u npc a i bestií jsem často pozoroval to, že bez výdrže nedaly ani ránu.. zkusím se na to ještě zaměřit, ale jak říkám... nevšim jsem si toho...

Celkově vzato se mi zdá, jako bych měl nějak štěstí, protože dost lidí si stěžuje na sekání na nejnižší detaily a různé bugy a padání hry, ale u mě je všechno v pohodě a hra ani jednou za celou dobu hraní nespadla ...
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
El Kamil
Velkovévoda panství Česko-Gothického
 
Příspěvky: 5637
Registrován: pon 27. srp 2007 5:41:00
Bydliště: In the middle of nowhere

Příspěvekod Milhaus » čtv 27. lis 2008 10:00:39 » Re: Bojový systém
no, jak jsem psal, postava, pokud jí dojde výdrž, se snaží utéct z boje. (alespoň u toho chlapíka to tak bylo vždy i několikrát za sebou, vzhledem k nesmrtelnosti). Jakmile se vydá na útěk, je možné jí pronásledovat. Ona se po čase zastaví a zapomene na to, že se bojovalo. V tento okamžik nemá výdrž a pokud jí napadneš, klidně seká jak dlouho se jí zachce. Alespoň u tady toho chlapa to fungovalo 100% vždy. (navíc ty ses během toho mohl klidně vyspat do rána apostava se nezměnila a zůstala vždy někde zaseknutá, připravená bojovat). Já takle s ním prošel v boji celé město. :D, protože je nesmrtelný, no, což mi ovšem došlo až po čase.

Na padání hry si taky nemůžu stěžovat, taky mi to nespadlo, ale je pravda, že já to neměl dostatečně dlouho spuštěné, abych zjistil, o co jde. U gothicu3 se mi pravdielně vždy stávalo, že +/- po hodině hraní začali mizet textury. A následně hra spadla. Také padala pravidelně při teleportování. Po nainstalaci nejnovějšího patche na g3 přestaly textury mizet a hra v době, kdy předtím mizely, vždy zrovna bez varování spadla. (u teleportů padala furt).

U g3addon jsem to neměl ještě možnost vyzkoušet, takže nevím, jestli to bude dělat.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5862
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod El Kamil » čtv 27. lis 2008 10:55:04 » Re: Bojový systém
Ad padání - hraju to už pár desítek hodin a žádné chyby s texturama ani padání, nic... v tomto směru bez chyby.... Jen u jedné konkrétní postavy v jeden konkrétní okamžik jsem narazil na "Where is the guru..." chybu... ovšem od té doby opravdu nic...

Ad bojový systém - Myslím, že to utíkání z boje po dojítí výdrže není globální... tedy ne každá postava uteče, když jí dojde výdrž... pravdou je, že jsem se na to nezaměřoval a nezkoumal to, ale nezdá se mi, že by tohle bylo jediné kritérium...

Někde výš jsi tu psal, že když máš únavu/nemoc ... prostě šedou výdrž, tak můžeš mlátit i bez ní... dneska jsem to vyzkoušel a ano - sice můžeš mlátit - ale není to takové mlácení, jako když máš plno výdrže... mezi každým sekem dělá hrdina malou pauzu a během toho mě příšery v boji zraňovaly, takže i tak se to o tolik nevyplatí, taktizovat je třeba i tak...
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
El Kamil
Velkovévoda panství Česko-Gothického
 
Příspěvky: 5637
Registrován: pon 27. srp 2007 5:41:00
Bydliště: In the middle of nowhere

Příspěvekod Milhaus » čtv 27. lis 2008 11:20:14 » Re: Bojový systém
no, onu když bojuješ se smrtelnou postavou, tak jí možná sejměš dřív, než se aktivuje skript útěku. Každopádně situace, že postavě dochází výdrž je jeden ze spouštěčů skriptu s útěkem. Dalším je také pokles zdraví. Nebo je možná obojí, protože ono té postavě obijí klesá tak +/- současně. NPC postavy se unavují bojem jen v momentě, kdy ty staminu nemáš a musíš uhýbat - to je jejich čas, kdy si taky můžou zaútočit, protože jinak to v tom euforickém klikání nestihnou. Před tím jim ale klesne život. Každopádně ale prostě pokud NPC staminu nemá a je zraněná a uteče z boje a ty jí napadneš, tak seká i bez staminy. (akorát bys smrtelnou postavu pravděpodobně sejmul, takže by sis toho nevšiml).
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5862
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Anti189 » ned 10. kvě 2009 20:37:52 » Re: Nový bojový systém aneb konec klikačky?
Klikačka je o ničem to je pravda ale zase pro pohodlnost hraní je to nenahraditelné ale zase to není taková zábava... Já bych bral do G4 bojoví systém ve stylu kombinací různých bojovích tlačítek a každé kombo by stálo tolik a tolik endurance podle náročnosti a síli komba. Tento bojoví systém byl použitý ve hře StarWars: Jedi knight: Jedi academy jen bez endurance.
Anti189
Nováček
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned 10. kvě 2009 20:12:23

Příspěvekod DEJVOLD » pon 27. črc 2009 14:24:49 » Re: Bojový systém
Klikačka je na nic,stejně furt máchá mečem doleva a doprava jako nějakej amatér :D ,doufám že v G4 to bude lepší,stejně by bylo nejlepší kdyby sme si mohli svuj styl boje vybrat,nebo si ho udělat podle sebe,to by bylo něco 8-)
DEJVOLD
DEJVOLD
Uživatel
 
Příspěvky: 78
Registrován: úte 21. črc 2009 19:17:59
Bydliště: Vengard

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé